Et "hold-k*ft-jeg-er-træt-af-det-hele" indlæg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Camillee

rikkeas skriver:

hej søde skat.

sikke en omgang. og hold da kæft for en træls læge hende der.

jeg synes du klarer det helt fantastisk, og at det er SÅ flot af dig, at du gentagne gange overskrider din blufærdigheds-grænse.

Men man må jo altså alligevel rose lægerne for, at de vil have dig til kontrol så ofte, for netop at holde øje med, at du ikke føder for tidlidt igen.

Men selvom de siger at der er 4% chance for at du føder for tidligt, så ved jeg ikke hvor meget du skal stole på det.

Jeg mener at selvfølgelig ved de da nok hvad de taler om, men alligevel vær forsigtig.

Men jeg kan godt forstå at du har været nervøs, og at du endelig kan slappe af.

Du er rigtig god, og du er en fantastisk mor, Camilla.

Jeg savner dig og Elias, og jeg glæder mig så meget til at se jer igen - og se lillemusen!

Hej smukke

Jeg forstår godt hvor du vil hend med det du skriver og det er heller ikke at jeg ikke et taknemmelig over at holder øje med mig/os, for det er jeg.
det er det med at jeg ingen ting kan få at vide hvis jeg selv spørger til det.
og at de læger vi skal snakke med alligevel ikke har læst mine papire.

Ja det er rigtigt, tallene kan sagtens nå at ændre sig og skal stadig gå til kontrol på sygehuset.
Går også på barsel 8 uger før termin og prøver at slappe så meget af som jeg nu kan uden at sidde på min flade hele dagen .

men nu vil jeg også bare have lov til at kunne nyde min graviditet og vores lillepige

Åhr, tak sødeste!  det varmer!
og i lige måde! Silja har en fantastisk mor! håber vi snart ses igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.