Et "hold-k*ft-jeg-er-træt-af-det-hele" indlæg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Camillee

Hej søde Piger!

- jeg vil absolut intet andet med dette indlæg end af lette mig hjerte og komme ud med mine frustrationer ! 
                              MYNTHE HAR DET GODT !!!

Som i nok efterhånden alle har fået med er Elias født for tidligt (uge 34+5)
og at jeg (åbenbrat) havde streptokkoer tybe b..

Så i denne graviditet sage vi jo selvfølgelig JA TAK til ekstra kontroller og at kunne forhindre en eventuel fortidlig fødsel..

.... SÅ jeg er jo forh*lved randt til kontrol hver 2-4 uge, blevet scannet invendigt, podet for bakterier og haft en milliard forskellige mennesker til at mærke mig invendigt!! -
-jeg er MEGET blufærdig, så det har været/er SÅ unendelig svært for mig og er hvergang kørt hjem fra sygehuset med tårende trillende ned ag kinderne med blandende føelser, lykkelig for at vores lille pige har det godt og trives, jeg ikke er på vej i fødsel og haft en tung føelse af at have gået over min egen grænse,jeg har igen blottet mig for fremmede mennesker. kvalme og væmmelse..

til sidste kontrol belv jeg så IGEN podet for at regne min risiko ud for at føde for tidligt, og fik målt min livmoderhals til 3,2. 
Så jeg skulle passe på mig selv, ikke løfte på Elias, ikke gøre rent og bla bla - med andre ord ikke en f*cking skid! 
Jeg har endda "overgivet" putningen af ELias til Jakob! Selvom jeg altid har ELSKET vores putteretualer!

Men var så idag var vi til en ny kontrol, får en vægt scanning- prinessen vejer 1364 gram og var perfekt, vi så hende i 3D
bagefter skulle vi så snakke med en overlæge og både Jakob og mig frygtede det værste, svar på prøver og den sådan...
Vi sidder en HEL time og venter på overlægen er færdig med at ryge og drikke kaffe , hvis hun havde pause, fint, men damen har jo ikke engang læst min Journal!! hun vidste ikke hvad der var op og ned!
hun spørger mig så om plukkevver, og da jeg fortæller hende at jeg har mange og trælse, vil hun gerne mærke mig indvendigt, da jeg endelig har fået bukserne af og kravlet op på briksen( en gammel en som ikke kunne sænkes) hun kigger over på jakob og spørger om jeg altid er så langsom og puster og stønner sådan!
Jakob kigger underne på hende og siger "hun har bækkenløsnig" damen kigger bare og siger intet! ... hun fortæller mig sig at min livmoderhals er 3 cm og intet at bekymre sig om!
hun roder rundt i mine papire og siger at jeg kun har 4% risiko for at føde fortidlidt!

DET KUNNE DE FANDME GODT HAVE FORTALT MIG!!!

jeg er så skuffe over sygehuset. jeg har konstant været bange for at føde fortidligt, siddet på nettet og undersøgt hendes overlevelschancer  uge efter uge!
men jeg fejler jo intet, og vores pige er rund og rask!
de har ødelagt de føste 29 uger af min graviditet, har slet ikke kunne nyde den, har konstant været bange for at afstøde hende (er reg. neg.) eller ikke at kunne holde på hende! men TOATAL UBEGRUNDET!

- det skal lige siges at denne overlæge har vi også besøgt i min graviditet med ELias fordi Jakob har ADHD og allerede den gang var hun MEGET nedværdig og meget fordomsfuld!

-  Men nu vil jeg bare nyde min graviditet og vores lille smukke pige, som iøvrigt ligner sin storebror helt vildt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Koen.

Sådan nogle møg læger søde

Men dejligt du ENDELIG kan få lov at nyde resten af graviditeten

Anmeld

17. februar 2012

Camillee

tanja. skriver:

Sådan nogle møg læger søde

Men dejligt du ENDELIG kan få lov at nyde resten af graviditeten

Tak søde
er bare så vred og skuffet, sidste kontrol var i uge 24.

Alt vel?

Anmeld

17. februar 2012

Koen.

Camillee skriver:

DDeDet

Tak søde
er bare så vred og skuffet, sidste kontrol var i uge 24.

Alt vel?

Det forstår jeg godt især når det er så grænseoverskridende for dig

Ja her går det som det plejer, har en del smerter men det skal nok gå

Anmeld

17. februar 2012

JH12

Først og Fremmest en kæmpe

Sikke nogen latterlige ringe læger !!!!!!!  Utrolig man kan behandle folk på den måde !

Men dejligt du kan nå at nyde de sidste 11 uger..
også krydser jeg fingre for  hun bliver der inde tiden ud..

Og SKØNT hun har det godt..  og lækre billeder af pigen

Anmeld

18. februar 2012

grøn · ært

iiih, hvor er det ubehøvlet altså!!! 

.....godt du ENDELIG fik at vide, at der kun er 4% risiko og nu kan nyde graviditeten og jeres skønne pige i mavsen!

Anmeld

18. februar 2012

Rikkeas

hej søde skat.

sikke en omgang. og hold da kæft for en træls læge hende der.

jeg synes du klarer det helt fantastisk, og at det er SÅ flot af dig, at du gentagne gange overskrider din blufærdigheds-grænse.

Men man må jo altså alligevel rose lægerne for, at de vil have dig til kontrol så ofte, for netop at holde øje med, at du ikke føder for tidlidt igen.

Men selvom de siger at der er 4% chance for at du føder for tidligt, så ved jeg ikke hvor meget du skal stole på det.

Jeg mener at selvfølgelig ved de da nok hvad de taler om, men alligevel vær forsigtig.

Men jeg kan godt forstå at du har været nervøs, og at du endelig kan slappe af.

Du er rigtig god, og du er en fantastisk mor, Camilla.

Jeg savner dig og Elias, og jeg glæder mig så meget til at se jer igen - og se lillemusen!

Anmeld

19. februar 2012

Camillee

tanja. skriver:

Det forstår jeg godt især når det er så grænseoverskridende for dig

Ja her går det som det plejer, har en del smerter men det skal nok gå

Det er ikke sådan at jeg ikke værdsætter de vil kontrolere mig, men det er mere det at jeg har været nervøs uden grund.

bare i har det godt, ja de er jo det hele værd de kære små

Anmeld

19. februar 2012

Camillee

Joyce1986 skriver:

Først og Fremmest en kæmpe

Sikke nogen latterlige ringe læger !!!!!!!  Utrolig man kan behandle folk på den måde !

Men dejligt du kan nå at nyde de sidste 11 uger..
også krydser jeg fingre for  hun bliver der inde tiden ud..

Og SKØNT hun har det godt..  og lækre billeder af pigen

T ak søde
det er jo ikke at jeg ikke er taknemmelig over at de vil holde øje med mig og lillepigen
 men at jeg ingenting kan få at vide, hvis jeg spørger.
men er nok mest skuffet over at vi (nok mest mig) har været så nervøs hele graviditeten, og at det har været helt uden grund.

Anmeld

19. februar 2012

Camillee

grøn · ært skriver:

iiih, hvor er det ubehøvlet altså!!! 

.....godt du ENDELIG fik at vide, at der kun er 4% risiko og nu kan nyde graviditeten og jeres skønne pige i mavsen!

Ja nu skal hun bare nydes, i fulde drag,
tallene kan selvfølgelig stadig ændre sig og går stadig til kontrol men lige nu er alt som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.