teste nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg har købt de meget følsomme test der måler lavt HCG i tisset få dage efter befrugtningen.. og det 2 uger siden jeg sidst blødte.. Kan jeg teste nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Nej.. Eller jo men det vil være spild af penge..
Hvis du blødte for 2 uger siden er det ikke engang sikkert du har haft ægløsning endnu..
JJeg ville vente to uger mere...
Dog er der nogen der tester allerede efter 3 uger fra sidst mens.

Anmeld

17. februar 2012

Miss Church

Anonym skriver:

jeg har købt de meget følsomme test der måler lavt HCG i tisset få dage efter befrugtningen.. og det 2 uger siden jeg sidst blødte.. Kan jeg teste nu?

Altså blødte som i mens? eller som i at du tror at der er et æg som har sat sig fast? 

Hvis det er din mens som lige er stoppet, tror jeg ikke du er gravid. Det ville være yderst usandsynligt. I en cyklus på 28 dage, har man ægløsning omkring dag 14, altså 14 dage fra første mens-dag  

Men held og lykke med pb

Anmeld

17. februar 2012

Miss Church

Arg undskyld jeg læse 2 dage

Hvis det er to uger siden, tror jeg stadig det er for tidligt. Vent et par dage

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej.. Eller jo men det vil være spild af penge..
Hvis du blødte for 2 uger siden er det ikke engang sikkert du har haft ægløsning endnu..
JJeg ville vente to uger mere...
Dog er der nogen der tester allerede efter 3 uger fra sidst mens.

jeg jeg testede positiv i uge 3 sidst jeg var gravid ..... og den test jeg tog var følsom .. men denne her er endnu mere følsom.... Jeg troed bare de fleste fik ægløsning i uge 2 og ægger satte sig fast og prudoserede HCG i uge 3

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Arg undskyld jeg læse 2 dage

Hvis det er to uger siden, tror jeg stadig det er for tidligt. Vent et par dage

jeg jeg testede positiv i uge 3 sidst jeg var gravid ..... og den test jeg tog var følsom .. men denne her er endnu mere følsom.... Jeg troed bare de fleste fik ægløsning i uge 2 og ægger satte sig fast og prudoserede HCG i uge 3

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Altså blødte som i mens? eller som i at du tror at der er et æg som har sat sig fast? 

Hvis det er din mens som lige er stoppet, tror jeg ikke du er gravid. Det ville være yderst usandsynligt. I en cyklus på 28 dage, har man ægløsning omkring dag 14, altså 14 dage fra første mens-dag  

Men held og lykke med pb

jeps som mens..

Anmeld

17. februar 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Så prøv da Hvis der ikke kommer en streg, kan du jo prøve igen om nogle dage

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Så prøv da Hvis der ikke kommer en streg, kan du jo prøve igen om nogle dage

oki prøver

Anmeld

17. februar 2012

Miss Church

Anonym skriver:

oki prøver

Noget nyt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.