Jeg kører som autoredder og har derfor også alle de ting man ikke må have... (tunge- skæve løft - vrid - skub - udkaldervagt - nattevagter - weekendvagter osv)
Har fået at vide at da det er noget min krop er vant til, skal jeg ikke tænke så meget over det. Det har både min special læge og jm sagt, arbejded også med samme da vi vented frederic og der var der heller intet...
Meget handler om at lytte til sin egen krop og dens signaler.
Var dog afsted til noget arbejdsplads risiko vudering da jeg vented frederic og den konklution fra ham overlægen var at jeg skulle omplaceres til kontor.. Men jeg fortsatte med at abejde, fik dog ikke i de sidste 3 mdr de tunge hjulskift og slæbe opgaver, men mere nødrep - starthjælp - lange ture mm.
Lige nemlig..
til TS
Jeg selv arbejder også i dagligvarebutik - Fakta, aften og weekend vagter. Vi er kun 2 på, jeg og en ungarbejder. Så vi stresser også en del men det er jeg vant til, ligeledes er jeg vant til at tage mange hurtige og tunge løft.
Jeg har gjort det nu at jeg tænker mere over det. Løfter ikke lige så hurtigt men jeg løfter altså stadig fyldte ølkasser x 30 fra 1,5 meters højde eller op over halvanden meters højde (er selv 164) så det er meget tunge løft..
Senere hen vil jeg selvfølgelig ikke lige løfte sådanne kasser men vil stadig fylde varer op osv.. Det handler som "Mor til frederic" siger RIGTIG MEGET OM hvad man er vant til og at lytte til sin krop..
Jeg begyndte igår at bløde meget lidt (er i 9.uge). Er slet ikke i tvivl om at det var sarte slimhinder fordi jeg havde stresset og især løftet ALT for meget og for tunge ting...SÅ derfra tog jeg en slapper, men startede næsten ligeså hårdt ud til morgen, bare lidt mindre tunge løft. 
Synes du skal snakke med chefen snart. Så denne ved hvorfor du eventuelt ikke arbejder ligeså hurtigt længere. Jeg sagde det da jeg var 4+5, men det var nu også fordi jeg mistede sidtst, så hvis jeg gjorde det igen ville jeg gerne have arbejdet med fra start, da de var rigtig gode sidst .
Anmeld