Har ikke så meget som et navn )-:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

piadas

GønskE skriver:

Ja som overskriften lyder:

Så har vi ingen ide om, hvad vores lille dreng skal hedde, og synes faktisk det stressende

- min kæreste er ikke til helt gamle navne, men heller ikke de nye.

Han er til 'normale' navne, hvis man kan difenere det sådan, altså, Christian, Sebastian, Mathias osv. Men synes det så svært.

Vil du ikke komme med nogle forslag? Af de helt normale navne, og nogle der er lidt anderledes, men stadig minder om de normale

Hvad med at tjekke min-mave.dk?

De har en rigtig god navne-søge-ting. Du kan se den her:

http://www.min-mave.dk/navne/

Jeg synes, den er rigtig fed, fordi du kan søge på antal bogstaver, endelser osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

l.kjoeller

GønskE skriver:

Så har vi ingen ide om, hvad vores lille dreng skal hedde, og synes faktisk det stressende

Han er til 'normale' navne, hvis man kan difenere det sådan, altså, Christian, Sebastian, Mathias osv. Men synes det så svært.

Vil du ikke komme med nogle forslag? Af de helt normale navne, og nogle der er lidt anderledes, men stadig minder om de normale

Hvis det var en dreng jeg ventede skulle han have hedet viktor

Anmeld

18. februar 2012

Pigent

GønskE skriver:

Min kæreste og jeg har også svært ved at blive om drengenavne, der går lidt tid inden vi skal have børn

Her er lidt forslag 
Daniel
Frederik
Mike
Anton
Sofus
Nicki
Nicholas
Valdemar
Oliver
Emil
Bertil
Ricky
William
Konrad
Marco 

Anmeld

18. februar 2012

Skønne Jønne

Ved ikke om det er et "gammelt" navn, men vores dreng hedder Hjalte som er lidt specielt, men ikk ukendt! Mange hedder jo Malthe..

Ellers elsker jeg:

Lauke
Nor
Felix
Storm
Frej

Anmeld

18. februar 2012

chael

GønskE skriver:

Imens jeg var gravid med nummer 3, der kunne manden og jeg overhelehovedet heller ikke blive enige

Ja vi kom næsten op at diskutere om det.

Selvom vi aftalte vi ville vente til han var født, så kunne vi jo ikke lade være med at snakke om det.

Men på falderebet dukkede Theo op og da han kom ud, var han bare en Theo. Det passer SÅ godt til ham

Han hedder Nicholas til mellemnavn. Min mellemste hedder Oliver. Den ældste er en pige, så hende kan du nok ikke får inspiration fra

Pøj pøj med valget, det er ikke altid skide nemt

*Camilla

Anmeld

18. februar 2012

twinny

Liam...  Jeg synes er specielt, men ikk for specielt.

Anmeld

24. februar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Ditlev
Jasper
Sejer
Loui
Kjartan
Magne
Lau
Laurits
Osvald
Isak
Pelle

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. februar 2012

Benjamins'mor

Kristian.
Jonas.
Benjamin.
Mike.
Lucas.
William.
Sebastian.
Kenneth.
Mathias.
Mikkel.
Alexander.
Casper.
Nicklas.
David.
Daniel.
Mark.
Jesper.

Anmeld

24. februar 2012

Sofia

Alfred

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.