Har ikke så meget som et navn )-:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.945 visninger
42 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

GønskE

Ja som overskriften lyder:

Så har vi ingen ide om, hvad vores lille dreng skal hedde, og synes faktisk det stressende

- min kæreste er ikke til helt gamle navne, men heller ikke de nye.

Han er til 'normale' navne, hvis man kan difenere det sådan, altså, Christian, Sebastian, Mathias osv. Men synes det så svært.

Vil du ikke komme med nogle forslag? Af de helt normale navne, og nogle der er lidt anderledes, men stadig minder om de normale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

MyBigWish

GønskE skriver:

Så har vi ingen ide om, hvad vores lille dreng skal hedde, og synes faktisk det stressende

Han er til 'normale' navne, hvis man kan difenere det sådan, altså, Christian, Sebastian, Mathias osv. Men synes det så svært.

Vil du ikke komme med nogle forslag? Af de helt normale navne, og nogle der er lidt anderledes, men stadig minder om de normale

William

Mikkel 

Lucas 

Anmeld

17. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

LUKA - som vores søn kom til, at hedde 6 timer efter fødslen, da vi ikke kunne blive enige

Anmeld

17. februar 2012

MissTas

GønskE skriver:

Nicolas

Miki

Mikkel

Patrick

William

Viktor

Dennis

Niklas

Villads

Mikkas

Milo

Mike

Kasper

Der var lige lidt lige dem jeg lige ku komme på, hehe .. er normalt selv til specielle navne, så det var lidt svært at finde nogen

Anmeld

17. februar 2012

GønskE

MissTas skriver:

Nicolas

Miki

Mikkel

Patrick

William

Viktor

Dennis

Niklas

Villads

Mikkas

Milo

Mike

Kasper

Der var lige lidt lige dem jeg lige ku komme på, hehe .. er normalt selv til specielle navne, så det var lidt svært at finde nogen

prøv at kom med dem der er lidt mere specielle, for synes godt nok de normale er ret kedelige

Anmeld

17. februar 2012

GønskE

MyBigWish skriver:

William

Mikkel 

Lucas 

min veninde har lige døbt sin willian, min bror hedder lucas og min kærestes hedder mikkel

Anmeld

17. februar 2012

Ansemusen

GønskE skriver:

Vores dreng hedder Thias. Det er jo specielt men samtidig normalt, da mange Mathias'er bliver kaldt Thias. Og Alle kan finde ud af at udtale det osv.

Anmeld

17. februar 2012

Giraffen

GønskE skriver:

Jeg er selv helt tosset med Luka og Louis 

Ellers kan I se på bedsteforældre/oldeforældre/tipoldeforældre osv og deres navne og se om I kan finde et godt navn der

Ofte er de gamle navne både "normale" og "specielle" på samme tid 

Anmeld

17. februar 2012

GønskE

Ansemusen skriver:

Vores dreng hedder Thias. Det er jo specielt men samtidig normalt, da mange Mathias'er bliver kaldt Thias. Og Alle kan finde ud af at udtale det osv.

Mathies, ville jeg gerne ha han skulle hedde, men vi har en fælles ven der hedder det, og kender ikke andre, synes bare navnet er skønt.. men stadig sådan lidt, fordi han så bliver 'opkaldt' efter ham, eftersom det der vi har navnet fra det kan jeg ikke lige beslutte med om er en god ide,

Anmeld

17. februar 2012

GønskE

Giraffen skriver:

Jeg er selv helt tosset med Luka og Louis 

Ellers kan I se på bedsteforældre/oldeforældre/tipoldeforældre osv og deres navne og se om I kan finde et godt navn der

Ofte er de gamle navne både "normale" og "specielle" på samme tid 

god ide, men der er meget gamle navne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.