Har brug for erfaringer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Anette&Sophia

MissTas skriver:

Hej piger..

som overskriften lyder har jeg brug for lidt erfaringer..

jeg har i dag været meget utilpas.. lidt svimmel, føler jeg skal kaste op, ondt i maven (ikke tynd-mave-ondt-i-maven) bare sådan en underlig fornemmelse af utilpashed.. :/

Jeg har 4 dage til termin og bliver også sat i gang der..

har i oplevet at blive utilpas op til fødslen, eller hvad kan det lige skyldes?

det er ikke influenza, for det her føles helt anderledes.. kand det være et tegn til at fødslen så småt er i gang, eller ?

Håber nogle har lidt erfaringer at dele med mig..

det havde jeg også omkring 1-1½ uge før jeg gik i fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

rogerrasch

MissTas skriver:

helt vildt.. men får du ikke taget blodprøver og kørt CTG og sådan 3 gange om ugen så ?

nej slet ikke var først hos jordmoder i onsdags hvor jeg nævnte det, og hun besluttede så at sætte fødslen igang søndag

Anmeld

18. februar 2012

MissTas

rogerrasch skriver:

nej slet ikke var først hos jordmoder i onsdags hvor jeg nævnte det, og hun besluttede så at sætte fødslen igang søndag

nå okay .. så er det nok bare alm kløe du har og ikke leverbetinget .. leverbetinget skal man nemlig observeres da det kan være farligt for barnet hvis ens tal når op på noget bestemt..

jeg har i tre uger været til scanninger, CTG og blodprøver 3 gange om ugen til observation.. oven i købet været indlagt en gang i 2 dage..

Anmeld

18. februar 2012

rogerrasch

MissTas skriver:

nå okay .. så er det nok bare alm kløe du har og ikke leverbetinget .. leverbetinget skal man nemlig observeres da det kan være farligt for barnet hvis ens tal når op på noget bestemt..

jeg har i tre uger været til scanninger, CTG og blodprøver 3 gange om ugen til observation.. oven i købet været indlagt en gang i 2 dage..

ja okay så er der nok bare almindelig kløe

Anmeld

18. februar 2012

MissTas

rogerrasch skriver:

ja okay så er der nok bare almindelig kløe

det tror jeg .. ellers burde de hvert fald ha været mere OBS hehe.. men skønt du bliver sat i gang i morgen.. ville ønske det var mig.. jo før jo bedre

Anmeld

18. februar 2012

lukasmor

MissTas skriver:

Hej piger..

som overskriften lyder har jeg brug for lidt erfaringer..

jeg har i dag været meget utilpas.. lidt svimmel, føler jeg skal kaste op, ondt i maven (ikke tynd-mave-ondt-i-maven) bare sådan en underlig fornemmelse af utilpashed.. :/

Jeg har 4 dage til termin og bliver også sat i gang der..

har i oplevet at blive utilpas op til fødslen, eller hvad kan det lige skyldes?

det er ikke influenza, for det her føles helt anderledes.. kand det være et tegn til at fødslen så småt er i gang, eller ?

Håber nogle har lidt erfaringer at dele med mig..

Nej jeg var frisk op til fødslen og slet ingen tegn

Har du langt mærke til om bebse er mere rolig end tidligere? De plejer jo som regel at lade op til fødslen og derfor spare på kræfterne

Anmeld

18. februar 2012

MissTas

Lukasmor skriver:

Nej jeg var frisk op til fødslen og slet ingen tegn

Har du langt mærke til om bebse er mere rolig end tidligere? De plejer jo som regel at lade op til fødslen og derfor spare på kræfterne

jeg har mærket hende hver dag og også flere gange, men ja, hun sover mere og er blevet mere rolig.. sådan har det været hvert fald den sidste uges tid.. 

Anmeld

18. februar 2012

lukasmor

MissTas skriver:

jeg har mærket hende hver dag og også flere gange, men ja, hun sover mere og er blevet mere rolig.. sådan har det været hvert fald den sidste uges tid.. 

Okay, hun har jo heller ikke så meget plads mere Fødslen kommer når man mindst venter det (bortset fra hvis man bliver sat i gang selvfølgelig)

Ønsker dig en skøn fødsel

Anmeld

18. februar 2012

MissTas

Lukasmor skriver:

Okay, hun har jo heller ikke så meget plads mere Fødslen kommer når man mindst venter det (bortset fra hvis man bliver sat i gang selvfølgelig)

Ønsker dig en skøn fødsel

ja det er jo lige det ..bliver heldigvis sat i gang tirsdag hvis jeg ikke går i fødsel inden.. så 3 dage.. det er til at se en ende på ..

tusind tak

Anmeld

18. februar 2012

rogerrasch

MissTas skriver:

det tror jeg .. ellers burde de hvert fald ha været mere OBS hehe.. men skønt du bliver sat i gang i morgen.. ville ønske det var mig.. jo før jo bedre

hehe ja, men de sætter mig igang via en stikpille så der kan gå dagevis før der sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.