Har brug for erfaringer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.939 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

MissTas

Hej piger..

som overskriften lyder har jeg brug for lidt erfaringer..

jeg har i dag været meget utilpas.. lidt svimmel, føler jeg skal kaste op, ondt i maven (ikke tynd-mave-ondt-i-maven) bare sådan en underlig fornemmelse af utilpashed.. :/

Jeg har 4 dage til termin og bliver også sat i gang der..

har i oplevet at blive utilpas op til fødslen, eller hvad kan det lige skyldes?

det er ikke influenza, for det her føles helt anderledes.. kand det være et tegn til at fødslen så småt er i gang, eller ?

Håber nogle har lidt erfaringer at dele med mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

MissTas

slet ingen ?

Anmeld

17. februar 2012

Moms

Sådan havde jeg det slet ikke.

Bare flere og kraftigere plukvéer.

Så lidt slim, så lidt vand og så tegnblødning.

held og lykke

Moms

Anmeld

17. februar 2012

MissTas

Moms skriver:

Sådan havde jeg det slet ikke.

Bare flere og kraftigere plukvéer.

Så lidt slim, så lidt vand og så tegnblødning.

held og lykke

Moms

mærkeligt.. :/

må vel bare se tiden an og se at det ikke bliver værre..

Anmeld

17. februar 2012

lailamik

MissTas skriver:

Hej piger..

jeg har i dag været meget utilpas.. lidt svimmel, føler jeg skal kaste op, ondt i maven (ikke tynd-mave-ondt-i-maven) bare sådan en underlig fornemmelse af utilpashed.. :/

det er ikke influenza, for det her føles helt anderledes.. kand det være et tegn til at fødslen så småt er i gang, eller ?

Det kune det godt tyde på   

Ser at det nu er nogle timer siden du oprettede denne tråd. Har du så fået det bedre eller?

Anmeld

17. februar 2012

MissTas

lailamik skriver:

Det kune det godt tyde på   

Ser at det nu er nogle timer siden du oprettede denne tråd. Har du så fået det bedre eller?

ja har fået det lidt bedre.. men har stadig en meget underlig fornemmelse i kroppen.. ikke til at forklare.. kan være det er nervøsitet eller noget ..

Anmeld

17. februar 2012

rogerrasch

MissTas skriver:

ja har fået det lidt bedre.. men har stadig en meget underlig fornemmelse i kroppen.. ikke til at forklare.. kan være det er nervøsitet eller noget ..

kan godt være det er nervøsitet, jeg har det også meget underligt i kroppen og er sikker på det er fordi jeg er nevøs, da jeg bliver sat igang på søndag havde nemlig termin sidste torsdag

Anmeld

17. februar 2012

MissTas

rogerrasch skriver:

kan godt være det er nervøsitet, jeg har det også meget underligt i kroppen og er sikker på det er fordi jeg er nevøs, da jeg bliver sat igang på søndag havde nemlig termin sidste torsdag

ja, det er det nok.. uhh det bliver spændende.. håber du får en fantastisk fødsel

jeg håber at det er tegn på at fødslen er på vej, for fik lavet hindeløsning i går, så håber lidt at, at jeg føler det underligt i kroppen er tegn på fødsel .. jeg bliver jo sat i gang på tirsdag hvor jeg har termin

Anmeld

17. februar 2012

L&V

MissTas skriver:

Hej piger..

Ku os forestille mig at din krop er ved at være godt og grundig træt så det måske er det den fortæller.. Masser af hvile også må manden varte dig op så du er klar til en forhåbentlig skøn fødsel

Anmeld

17. februar 2012

rogerrasch

MissTas skriver:

ja, det er det nok.. uhh det bliver spændende.. håber du får en fantastisk fødsel

jeg håber at det er tegn på at fødslen er på vej, for fik lavet hindeløsning i går, så håber lidt at, at jeg føler det underligt i kroppen er tegn på fødsel .. jeg bliver jo sat i gang på tirsdag hvor jeg har termin

hehe ja okay hvordan kan det være du bliver sat igang præcis på terminen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.