1 dag over tid og ingen tegn på mens - frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.699 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

**Ønskebabyen

Er nu ihvertfald min. 1 dag over tid. Min cyklus er ikke 110% regelmæssig, men har set således ud siden Maj:

Maj 27
Juni 29
Juli 29
August 26
September 28
Oktober 27
November 30
December 30
Januar 28

Jeg er idag på dag 32 i min cyklus.

I Mandags havde jeg mens smerter og ondt i lænden stort set hele dagen, og ved 18 tiden var der en lille smule lysebrunt udflåd og tænkte at så var det løb kørt, og min mens var på vej.

Tirsdag regnede jeg med mens var kommet da jeg stod op, men der var intet. Jeg havde om formiddagen lidt mens smerter og ondt i lænden igen, men det gik over senere på dagen. Havde en del kvalme i løbet af dagen. Ved eftermiddag/aftenstid fik jeg nogle stik/prik/jag i højre side af underlivet. Testede negativ kl 18

Onsdag var der ikke så meget andet end en smule kvalme indimellem.

Torsdag (igår) havde jeg lidt menssmerter i løbet af dagen sådan on/off og lidt ondt i læden om morgenen. Testede negativt kl 16.

Fredag (idag) Tog en test da jeg stod op, og den var negativ. Ingen mens endnu.

Kan ikke finde ud af om den kvalme jeg har er pga mine tanker! Mens er ALDRIG før udeblevet fordi jeg har tænkt for meget. Så tror virkelig ikke den er blevet væk fordi jeg tænker for meget. Der har været cyklusser hvor jeg har tænkt mere på det, end jeg gør nu..

Forstår ikke hvad der sker. Hvorfor er testen negativ når jeg ikke har fået min mens, og hvorfor kommer mens ikke bare når jeg tester negativt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

B&J

desværre må du vente og se hvad der sker og ikke sker...

hvis den ikke er kommet efter 2uger må du jo gå en tur til lægen kan også bare være mensen driller

men håber helt klart på der er en lille spir til jer

Anmeld

17. februar 2012

**Ønskebabyen

B&J skriver:

desværre må du vente og se hvad der sker og ikke sker...

hvis den ikke er kommet efter 2uger må du jo gå en tur til lægen kan også bare være mensen driller

men håber helt klart på der er en lille spir til jer

Jaa, ved godt der ikke er så meget at gøre andet end at vente!

Men når ens cyklus kun har varieret med ca 3 dage +/- siden Maj månede, så bliver man bare frustreret når den lige pludselig ikke dukker op, og testene ovenikøbet er negative.. :/

Anmeld

17. februar 2012

B&J

Tøsen* skriver:

Jaa, ved godt der ikke er så meget at gøre andet end at vente!

Men når ens cyklus kun har varieret med ca 3 dage +/- siden Maj månede, så bliver man bare frustreret når den lige pludselig ikke dukker op, og testene ovenikøbet er negative.. :/

ja jeg kan godt forstå det er bare super træls og der ikke er en vished håber snart der viser 2 streger

Anmeld

17. februar 2012

**Ønskebabyen

B&J skriver:

ja jeg kan godt forstå det er bare super træls og der ikke er en vished håber snart der viser 2 streger

Tusind tak

Må nok på apoteket efter en clearblue test senere - jeg har brugt In Vitro tests alle tre gange, men kan se i et andet emne herinde at der er en der er gået 3 dage over tid og tester negativt på In Vitro, lige som jeg gør. Så måske de bare ikke er vildt gode..

Anmeld

17. februar 2012

pemiro

Tøsen* skriver:

Er nu ihvertfald min. 1 dag over tid. Min cyklus er ikke 110% regelmæssig, men har set således ud siden Maj:

Maj 27
Juni 29
Juli 29
August 26
September 28
Oktober 27
November 30
December 30
Januar 28

I Mandags havde jeg mens smerter og ondt i lænden stort set hele dagen, og ved 18 tiden var der en lille smule lysebrunt udflåd og tænkte at så var det løb kørt, og min mens var på vej.

Tirsdag regnede jeg med mens var kommet da jeg stod op, men der var intet. Jeg havde om formiddagen lidt mens smerter og ondt i lænden igen, men det gik over senere på dagen. Havde en del kvalme i løbet af dagen. Ved eftermiddag/aftenstid fik jeg nogle stik/prik/jag i højre side af underlivet. Testede negativ kl 18

Torsdag (igår) havde jeg lidt menssmerter i løbet af dagen sådan on/off og lidt ondt i læden om morgenen. Testede negativt kl 16.

Kan ikke finde ud af om den kvalme jeg har er pga mine tanker! Mens er ALDRIG før udeblevet fordi jeg har tænkt for meget. Så tror virkelig ikke den er blevet væk fordi jeg tænker for meget. Der har været cyklusser hvor jeg har tænkt mere på det, end jeg gør nu..

Forstår ikke hvad der sker. Hvorfor er testen negativ når jeg ikke har fået min mens, og hvorfor kommer mens ikke bare når jeg tester negativt!

Det kunne da tyde på at noget er i gære i mavsen..

Men ud fra dine oplysninger, burde du så ikke først have mens sidst i feb? Når du havde den 28 jan, det er jo kun 20 dage siden? Tænker måske at den pletblødning du oplevede kunne være ægget der satte sig fast på få dage efter ægløsning?

Anmeld

17. februar 2012

FrkZier

Tøsen* skriver:

Maj 27
Juni 29
Juli 29
August 26
September 28
Oktober 27
November 30
December 30
Januar 28

i forhold til det du skriver, burde du da ikke have forventet mens. før sidst i februar?

Anmeld

17. februar 2012

**Ønskebabyen

pemiro skriver:

Det kunne da tyde på at noget er i gære i mavsen..

Men ud fra dine oplysninger, burde du så ikke først have mens sidst i feb? Når du havde den 28 jan, det er jo kun 20 dage siden? Tænker måske at den pletblødning du oplevede kunne være ægget der satte sig fast på få dage efter ægløsning?

Det er antal dage min cyklus var i Januar månede Ikke den dag jeg sidst havde mens ;o)

Men tænker om jeg måske kan have haft sen ÆL, for vi sexede på dag 20+21 og da 28 altså en uge efter præcis havde jeg en lille smule brunt udflåd.

Anmeld

17. februar 2012

**Ønskebabyen

FrkZier skriver:

i forhold til det du skriver, burde du da ikke have forventet mens. før sidst i februar?

Det er mine cykluslængder, og ikke de datoer jeg har fået mens

Anmeld

17. februar 2012

B&J

Tøsen* skriver:

Tusind tak

Må nok på apoteket efter en clearblue test senere - jeg har brugt In Vitro tests alle tre gange, men kan se i et andet emne herinde at der er en der er gået 3 dage over tid og tester negativt på In Vitro, lige som jeg gør. Så måske de bare ikke er vildt gode..

jaa prøv du det man kan også være det er fordi du ikke udstråler det i testen lige så hurtigt... men du må vente og se lidt selv om det er rigtigt svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.