Igangsættelse, prikke hul på vandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg var 41+3,og var 3 cm åben da jeg kom ind.

De tog vandet kl.15.00 og kl.18.06 var vores søn født,så små 3 timer.

Det var en rigtig god oplevelse,selv om jeg lige i starten syntes det gik lige hurtigt nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Frisch79

Anonym skriver:

Jeg var i går ved jordemoder 41+1 Hun lavede hindeløsning på mig, uden resultat her til morgen. Men hun fortalte mig at jeg var 2 cm åben, og at hvis hindeløsningen ikke virkede, ville de kunne starte en igangsættelse ved at tage vandet i morgen.

Så mit spørgsmål er :

Hvor langtid gik der fra at du fik taget vandet til at du havde født.. ??

Og hvad tid ringer man op på sygehuset og bestiller tid til i morgen ??

Ved min anden fødsel fik jeg prikket hul, var 2 cm. da der blev prikket hul på vandet og viktor er født 1 time og 9 minutter efter...så jeg havde ve storm i 1 time og presseveer i 7 min.

Anmeld

17. februar 2012

Pigerne

Fik taget vandet kl. 09:30, og kl. 12:30 fik jeg vee-drop, da veerne ikke kom igang. Så skete der noget, og kl. 17:09 var min datter ude.

God arbejdslyst :O)

Anmeld

17. februar 2012

meem

Var ude til en undersøgelse d. 1/6 og fik tid til igangsættelse allerede dagen efter.

Jeg fik taget vandet d. 2/6 kl. 13.35, fik veer kl 17.30 og fødte d. 2/6 kl. 22.04

Anmeld

17. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg var i går ved jordemoder 41+1 Hun lavede hindeløsning på mig, uden resultat her til morgen. Men hun fortalte mig at jeg var 2 cm åben, og at hvis hindeløsningen ikke virkede, ville de kunne starte en igangsættelse ved at tage vandet i morgen.

Så mit spørgsmål er :

Hvor langtid gik der fra at du fik taget vandet til at du havde født.. ??

Og hvad tid ringer man op på sygehuset og bestiller tid til i morgen ??

Da jeg var 39+4 fik jeg taget vandet ved igangsættelse, jeg var da 3-4 cm åben. Veerne startede så småt efter 30 min. Efter 15 timer blev min datter taget ved et akut kejsersnit, da hun havde sat sig fast i mit bækken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.