Er der andre end mig der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Silja&Noam

Bullerfnis skriver:

Jeg sover faktisk forbavsende godt. I min første graviditet sov jeg enormt dårligt den sidste måneds tid, dels pga. sommervarme, dels pga. bækkensmerter. Men denne gang går det godt med søvnen - endnu da

Det må være rart jeg er bare glad for denne graviditet er nemmere og mere behagelig end den sidste  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

tioyv

Silja&Noam skriver:

Varmepuden hjælper mig meget. Har du prøvet det? Øv hvor surt jeg håber ik du har det.. Godt det snart er termin.. Har du fået svar på om du har det?

har fundet en måde og sidde/ligge på så jeg sover nogenlunde, men snorker så meget at kæresten ikk kan sove..

nææ de kan ikk rigtig finde ud af det, for det eneste tegn jeg har på  det er at mit blodtryk er for højt, andet er der ikke og bette-fisen hun fejler ikk noget.. og så er der noget med mine blodpladetal er for lave, ved ikk helt hvad det har af betydning. men skal op og tjekkes igen i morgen så må vi se hvad de så siger.. i mandags sagde jordmoderen at jeg ikk fik lov og gå til termin og muligvis blev sat igang i næste uge.. så er lidt spændt på resultatet i morgen...

Anmeld

23. februar 2012

Silja&Noam

tioyv skriver:

har fundet en måde og sidde/ligge på så jeg sover nogenlunde, men snorker så meget at kæresten ikk kan sove..

nææ de kan ikk rigtig finde ud af det, for det eneste tegn jeg har på  det er at mit blodtryk er for højt, andet er der ikke og bette-fisen hun fejler ikk noget.. og så er der noget med mine blodpladetal er for lave, ved ikk helt hvad det har af betydning. men skal op og tjekkes igen i morgen så må vi se hvad de så siger.. i mandags sagde jordmoderen at jeg ikk fik lov og gå til termin og muligvis blev sat igang i næste uge.. så er lidt spændt på resultatet i morgen...

HAHA  

Nåå for søren.. men det da kun godt den lille har det godt og at det ikke er svangerskabsforgifting.

jeg blir os sat igang om 14 dage, måske før.. Pga min bækkenløsning. Har tid d 8 til igangsættelse, men måske blir det før alt efter hvor ondt jeg har. Det blir værre og værre for hver dag..

Skriv lige en update

Anmeld

23. februar 2012

tioyv

Silja&Noam skriver:

HAHA  

Nåå for søren.. men det da kun godt den lille har det godt og at det ikke er svangerskabsforgifting.

jeg blir os sat igang om 14 dage, måske før.. Pga min bækkenløsning. Har tid d 8 til igangsættelse, men måske blir det før alt efter hvor ondt jeg har. Det blir værre og værre for hver dag..

Skriv lige en update

endelig hjemvendt fra sygehuset...

mine blodpladetal er stadig for lave og mit blodtryk for højt og så er der kommet en smule protein i min urinprøve så det er ikk så godt, men alt er stadig fint med  bette-fisen, de lavede en vægtscanning på hende i dag og ca 3000g så det er helt fint..  men skal tjekkes igen på lørdag så må jeg se hvad de siger der...

øv med bækkenløsning men er da altid noget de vil sætte dig igang før tid pga det..

Anmeld

24. februar 2012

Silja&Noam

tioyv skriver:

endelig hjemvendt fra sygehuset...

mine blodpladetal er stadig for lave og mit blodtryk for højt og så er der kommet en smule protein i min urinprøve så det er ikk så godt, men alt er stadig fint med  bette-fisen, de lavede en vægtscanning på hende i dag og ca 3000g så det er helt fint..  men skal tjekkes igen på lørdag så må jeg se hvad de siger der...

øv med bækkenløsning men er da altid noget de vil sætte dig igang før tid pga det..

Øv..  men det da fint de tjekker op på det.. Og så på en lørdag

Håber det ser bedre ud imorgen så..

Ja det er sgu træls, det gør så omdt.. men det er heldigvis snart overstået

Anmeld

19. marts 2012

Bullerfnis

Og så kom turen så til mig... Nu sover jeg også elendigt om natten, skal op og tisse hver 2. time, har uro i benene og ondt omkring halebenet når jeg ligger ned. Øøøøøøv!  Jeg har termin d. 30., 11 dage endnu, men står det til mig, må baby da gerne komme nu!!!

Anmeld

19. marts 2012

Sujan

Sover faktisk okay for tiden.. har haft en periode hvor jeg ligesom dig havde meget uro i kroppen og var oppe og tisse 4-5 gange hver nat

Men de sidste to nætter er jeg først vågnet kl 7 for at tisse. Er virkelig rart med så mange timers søvn i træk...

Men er dog stadig mega træt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.