Er der andre end mig der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.952 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Silja&Noam

MANGLER søvn?? Sover simpelthen så elendigt...

Er oppe på toilettet 4 gange ca, plus jeg har uro i hele kroppen.. Sådan ligesom vokseværk. Kan slet ik ligge i samme stilling længere tid af gangen... ARGH!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

GitteC78

Uh ha sådan havde jeg det, da jeg ventede min søn. Men denne gang render jeg max på toilet 1 gang om natten, næsten ingen vand i kroppen og ingen uro i benene. Hvor er det bare skønt

Husker du at slappe af i løbet af dagen og har benene oppe. Sidst jeg var gravid med meget vand i kroppen, lå jeg flere gange om dagen med benene oppe. Det hjalp en del.

Anmeld

17. februar 2012

lailamik

Silja&Noam skriver:

Er oppe på toilettet 4 gange ca, plus jeg har uro i hele kroppen.. Sådan ligesom vokseværk. Kan slet ik ligge i samme stilling længere tid af gangen... ARGH!

ikke den eneste ..puhaaa jeg synes det er irreterende  sover lige så godt, så vågner man fordi man skal på toilettet og så tar det ½ time til jeg falder i søvn igen. 2-3timer efter er det det hele omigen  

Glæder mig til Den kommer ud.  for, og drømmeønskning at den kommer til at sove hele natten 

Anmeld

17. februar 2012

Giraffen

Silja&Noam skriver:

jeg har det nøjagtig ligesådan. Nogle gange er jeg oppe ca hver anden time

og så er halsbranden også uudholdelig om natten

det pudsige er dog at jeg egentlig klarer mig forbavsende godt på den lidt søvn jeg får... men det hjælper også at jeg kun har to forelæsninger om ugen så jeg er ret meget herre over min egen tid og kan derfor sagtens sove en time længere om morgenen hvis jeg har brug for det

Til gengæld har lillepigen lagt sig helt af helvedes til sådan på tværs ovenover navnel med både hoved,ryg og numse føles det som om

så jeg er blød under navlen og stenhård ovenover navlen og jeg krydser alle fingre for at hun meget snart får lagt sig 'ordentligt' 

Anmeld

17. februar 2012

tioyv

Silja&Noam skriver:

sover også total elendigt er oppe hver 3 time og tisse og sidder nærmest op og sover for kan slet ikk finde ro nogen steder når jeg ligger på siden...

og så render jeg på sygehuset hele tiden da de har mistanke om jeg er ved og få svangerskabsforgiftning 

Anmeld

18. februar 2012

Bullerfnis

Jeg sover faktisk forbavsende godt. I min første graviditet sov jeg enormt dårligt den sidste måneds tid, dels pga. sommervarme, dels pga. bækkensmerter. Men denne gang går det godt med søvnen - endnu da

Anmeld

22. februar 2012

Silja&Noam

GitteC78 skriver:

Uh ha sådan havde jeg det, da jeg ventede min søn. Men denne gang render jeg max på toilet 1 gang om natten, næsten ingen vand i kroppen og ingen uro i benene. Hvor er det bare skønt

Husker du at slappe af i løbet af dagen og har benene oppe. Sidst jeg var gravid med meget vand i kroppen, lå jeg flere gange om dagen med benene oppe. Det hjalp en del.

Du er heldig  her er det mindst 3 gange...

Men ja jeg prøver så vidt muligt at slappe af hver dag på sofaen og få en time eller to på øjet men igen er det svært at finde roen, men jeh prøver

Anmeld

22. februar 2012

Silja&Noam

lailamik skriver:

ikke den eneste ..puhaaa jeg synes det er irreterende  sover lige så godt, så vågner man fordi man skal på toilettet og så tar det ½ time til jeg falder i søvn igen. 2-3timer efter er det det hele omigen  

Glæder mig til Den kommer ud.  for, og drømmeønskning at den kommer til at sove hele natten 

Ja lige præcis.. Så man går glip af rigtig meget søvn fordi det tager så lang tid at falde i søvn igen. Jeg skal hele vejen nedenunder og så er jeg vågen nogen gange har jeg været nødt til at stå op kl 4 fordi det var umuligt at falde i søvn... Godt det snart er ovre  

Anmeld

22. februar 2012

Silja&Noam

Giraffen skriver:

jeg har det nøjagtig ligesådan. Nogle gange er jeg oppe ca hver anden time

og så er halsbranden også uudholdelig om natten

det pudsige er dog at jeg egentlig klarer mig forbavsende godt på den lidt søvn jeg får... men det hjælper også at jeg kun har to forelæsninger om ugen så jeg er ret meget herre over min egen tid og kan derfor sagtens sove en time længere om morgenen hvis jeg har brug for det

Til gengæld har lillepigen lagt sig helt af helvedes til sådan på tværs ovenover navnel med både hoved,ryg og numse føles det som om

så jeg er blød under navlen og stenhård ovenover navlen og jeg krydser alle fingre for at hun meget snart får lagt sig 'ordentligt' 

Det da dejligt du selv kan bestemme lidt så du kan sove længere her står mig og silja først op kl 7 og når hun så er afleveret så kalder sofaen  

Min halsbrand er gudskelov blevet bedre men han er os sunket helt ned og sidder fast i bækkenet så det er nok derfor

Krydser fingre for hun snart ligger sig fast

Anmeld

22. februar 2012

Silja&Noam

tioyv skriver:

sover også total elendigt er oppe hver 3 time og tisse og sidder nærmest op og sover for kan slet ikk finde ro nogen steder når jeg ligger på siden...

og så render jeg på sygehuset hele tiden da de har mistanke om jeg er ved og få svangerskabsforgiftning 

Varmepuden hjælper mig meget. Har du prøvet det? Øv hvor surt jeg håber ik du har det.. Godt det snart er termin.. Har du fået svar på om du har det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.