Tak for igår og i dag tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. marts 2009

Susan1978

Tusind tak for en fed aften..

Jeg nød hver et sekund og ligesom alle de andre gange vi har mødtes følte jeg mig rigtig godt tilpas og hjemme sammen med jer.

Kalija tusind tak for mad og din fantastisk gæstfrihed. Jeg er ked af at vi efterlod huset i kaos..

Håber ikke drengene er alt for syge og anstrengende.

Tøser, jeg er ked af jeg pludselig blev ramt af træthedens bombe.. men man kan vel heller ikke forvente andet når man har været oppe kl 6, kørt 3 timer også bare har knævret konstant i 11 timer..

Tak for en fed aften/dag

Susan som vil til at lægge billeder ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

ka li ja

selv tak søde susan!
og jeg syntes i efterlod huset i perfekt stand, jeg var meget imponeret over hvor meget i rent faktisk har ryddet op! så mange tak for det

og tak for bogen allesammen.
den er fed, og jeg er godt i gang med at læse i den allerede

Anmeld

22. marts 2009

Loggidut

Ja så mange gange tak for en herlig aften...jeg har erfaret og lært så mange nye ting...
Jeg ved nu at der er en sang om en gut der hedder Johnny, som er lige ved at blive sindsyg! Jeg ved også at Lise går i golfsokker, og at Kalaha elsker hobbybutikker, desuden ved jeg at jeg aldrig bliver Basist, og hvorfor man ikke boller i et boldebad! Altså, jeg er blevet så meget rigere på erfaring , så vi er nok nød til at gøre det her om igen en anden gang!

tusind tak fordi du gad have os i hele din hytte kalaha! Du er bare så god til det med mad...aj hvor det smagte...uhhhhm!

Anmeld

22. marts 2009

ka li ja

Loggidut skriver:

Ja så mange gange tak for en herlig aften...jeg har erfaret og lært så mange nye ting...
Jeg ved nu at der er en sang om en gut der hedder Johnny, som er lige ved at blive sindsyg! Jeg ved også at Lise går i golfsokker, og at Kalaha elsker hobbybutikker, desuden ved jeg at jeg aldrig bliver Basist, og hvorfor man ikke boller i et boldebad! Altså, jeg er blevet så meget rigere på erfaring , så vi er nok nød til at gøre det her om igen en anden gang!

tusind tak fordi du gad have os i hele din hytte kalaha! Du er bare så god til det med mad...aj hvor det smagte...uhhhhm!

hahahahaha ja hold op du har sgu da lært en masse!! ja det har vi andre jo nok også

og mht maden, så gør jeg det gerne igen, det er jo en fornøjelse at lave mad til folk der gider spise det!!

Anmeld

22. marts 2009

birgittemarie

Mange, mange tusind tak for i går!! Det var et svært vellykket træf og jeg er stadig i meget godt humør ved tanken om, hvor hyggeligt det var, at se jer kære tøsepiger igen.

Og for pokker, Kalaha! Den mad... Uuuuh, hvor var den god! Vi fik noget lignende til dåben i dag lavet af en kok fra fashionabelt sted og det nåede ikke dine hvidløgsfiflerier til sokkeholderne!

Hvornår skal vi holde næste fest?

Knus fra B

Anmeld

22. marts 2009

Tynen

IHH!! Hvor er jeg bare misundelig!

Håber virkelig at vi kan blive ved med at mødes - Specielt om et års tid så jeg kan være med til at give den max gas med alkoen

Anmeld

22. marts 2009

linemus

Ja tusind tak for en fantastisk weekend. I er allesammen så dejlige og sjove at være sammen med. Det er så fantastisk, at man bare kan slappe af og være sig selv 100 %. Jeg holder meget af jer allesammen

Tak Kalaha for husly, lækker lækker mad, dyne og godnathistorie. Du vil fra nu af altid være min lille bitte egernmor. Og med det mener jeg ikke en ko

Jeg har bare fået et mega energiboost af at være i så godt selskab - i hvert fald psykisk, for fysisk er jeg da vist lige til at lægge i seng.

Fedt at møde dig også, Lise - din skøre skid

Kalaha: Hvad var der i de fantastisk kæmpesandwiches, du havde lavet? Havde du bagt dem selv, eller var de også fra hobbybutikken? Og hvordan lavede du rejerne? Fantastisk mad - jeg MÅ bare vide, hvordan jeg kan lave en replay.

Kram Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.