Hej alle I søde piger
Øv hvor dagene går LANGSOMT!
Har p.t. kvalme on/off, mæthedsfølelse i maven, utrolig meget "murren" i maven (ka føles lidt som "sommerfugle i maven), ømme brystvorter...
Jeg har lige været igennem en MA.. og i min første ÆL efter dette (for den kom heldigvis som den skulle...) har vi sexet og ønsker nu brændende at dette har "Båret frugt" 
Kunne mærke RIGTIG meget til ægløsning, gjorde hammer ondt.. så jeg sku sætte mig forsigtigt ned og passe på når jeg nøs og hostede
ÆL følelse mundede så direkte over i en anden "murren" i maven, som føles som om der er gang i et eller andet.. og er i tvivl om forberedelse til mens kan ligge over en uge inden man forventer den ?? 
Sidste scanning efter MA var d. 6.2 hvor vi fik GRØNT LYS og oveni købet beskeden om at ÆL var lige oppe over... hvis jeg skal regne med 14 dage fra ÆL eller fra sidste scanning, så tænker jeg at det en god ide at teste mandag...
Men åh, nu kom jeg til at teste idag
Den var negativ... testede fordi jeg simpelthen har SÅ mange graviditets symtomer, har det ligesom da jeg blev gravid sidst (hvor det så endte galt)
Tror I at den stadig kan nå at blive positiv? - selvom den var negativ IDAG og jeg forventer mens på mandag? Har altid været typen der kunne teste positiv før forventet mens... første gang 4 dage før, anden gang 2 dage før...
Ved godt der findes et UTAL af lignende tråde... fordi man tænker så meget på det.. vil bare så gerne prøve at høre hvad I mener 
Anmeld