Så skete det endelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Muffin_girl

4xGreve skriver:

Ja så skete det endelig, vi har d. 10 febuar kl. 04.20 født en dejlig lille dreng på 3540g. Og 51cm. Desværre kom han ud ved AKS pga. Det gamle KS viste tegn på at briste, det har været en hård omgang da drømmen var at føde selv og da de desværre også kom til at skære i min blære? 

Lillebror skal hedde Milo og Storsøster er utrolig stolt og glad for lillebror...

STORT tillykke ...

Øv med fødslen.. Hvad så nu med din blære?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

twinboys

Endelig... hvor har jeg tænkt på dig og og om lillemanden snart skulle til verden... og så 1 2 3 så er han her... og sikke et sødt navn...

Stort tillykke herfra

Majbritt

Anmeld

16. februar 2012

4xGreve

nettemor skriver:

Stort tillykke med lillebror

Hvor var det ærgerligt at du ikke fik mulighed for at føde selv. Men det vigtigste var at I kom godt igennem det. Skal der gøres noget ekstra pga det med blæren eller skal det hele selv?

Blæren er blevet syet sammen og har derfor kateter (staves) som jeg skulle gå med en uge så skal have det taget ud imorgen formiddag - glæder mig så utrolig meget

Anmeld

16. februar 2012

4xGreve

Mange tak til jer alle for jeres utrolig søde hilsner... De varmer virkelig...

Har været meget ked af mit AKS især da det også endte med et snit på blæren som bare gør hele helings perioeden meget længer, sværre og mere smertefuld, men da amningen så gik i vasken så væltede min verden, men nu snart hele 7 dage efter bettemand er kommet til verden er jeg begyndt at se de lyse sidder af det hele, og begyndt at tag det hele med oprejst pande, nu må der bare ikke komme mere til, nu skal jeg lige ha lov at sluge denne kamel først 

Jeg nyder min lille nye familie, og nyder min dejlige mand som man bestemt ikke kunne ønske sig beder lige pt. Har gør alt for mig og ungerne og er så god til vores familie forøgelse han er vireklig den bedste

Endnu engang stort tak til jer alle for jeres så søde hilsner

Anmeld

16. februar 2012

Zeus

Tillykke!

Anmeld

16. februar 2012

Henri84

Et tillykke herinde skal du også have søde
Og Milo er bare sååå lækker
Husk jeg kun er en sms væk

Anmeld

16. februar 2012

4xGreve

Henri84 skriver:

Et tillykke herinde skal du også have søde
Og Milo er bare sååå lækker
Husk jeg kun er en sms væk

Tak søde...

Anmeld

16. februar 2012

Kløver

Stort tillykke med lille Milo. Ærgeligt du ikke fik den ønskede fødsel, håber i alligevel er ok allesammen og du snart er på højkant igen. Håber ikke det giver nogle men at de kom til at ramme blæren.
Tillykke og bedste tanker herfra

Anmeld

17. februar 2012

Nettemor

4xGreve skriver:

Blæren er blevet syet sammen og har derfor kateter (staves) som jeg skulle gå med en uge så skal have det taget ud imorgen formiddag - glæder mig så utrolig meget

Uhh ha. Jeg kan godt forstå det har været en hård omgang. Så bliver det godt at komme hjem.

Anmeld

17. februar 2012

sarahb

Kæmpe stort tillykke med lille baby Milo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.