Så skete det endelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.063 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

4xGreve

Ja så skete det endelig, vi har d. 10 febuar kl. 04.20 født en dejlig lille dreng på 3540g. Og 51cm. Desværre kom han ud ved AKS pga. Det gamle KS viste tegn på at briste, det har været en hård omgang da drømmen var at føde selv og da de desværre også kom til at skære i min blære? 

Lillebror skal hedde Milo og Storsøster er utrolig stolt og glad for lillebror...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Nettemor

Stort tillykke med lillebror

Hvor var det ærgerligt at du ikke fik mulighed for at føde selv. Men det vigtigste var at I kom godt igennem det. Skal der gøres noget ekstra pga det med blæren eller skal det hele selv?

Anmeld

16. februar 2012

AnnaK89

Stort tillykke med Milo

Anmeld

16. februar 2012

Mor til Majbørn

tillykke mange gange - det var da dejligt at alt endte godt

Anmeld

16. februar 2012

M (:

Stort tillykke med lillebror. Håber du er okay trods den hårde fødsel. (:

Anmeld

16. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med lillebror Milo

Anmeld

16. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke med den bette ny! Øv at alt ik gik som du havde håbet, men håber u snart kommer ovenpå igen! Vh stine

Anmeld

16. februar 2012

Levi&LilysMor

Stort tillykke

Anmeld

16. februar 2012

lillemusen10

Tillykke med lille Milo (super sødt navn ). Håber du er ved at komme dig igen ovenpå den hårde omgang?

Anmeld

16. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
4xGreve skriver:

Ja så skete det endelig, vi har d. 10 febuar kl. 04.20 født en dejlig lille dreng på 3540g. Og 51cm. Desværre kom han ud ved AKS pga. Det gamle KS viste tegn på at briste, det har været en hård omgang da drømmen var at føde selv og da de desværre også kom til at skære i min blære? 

Lillebror skal hedde Milo og Storsøster er utrolig stolt og glad for lillebror...

Stort tillykke med Milo. Det er ærgeligt med AKS, men det er dejligt du har fået en sund dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.