Hindeløsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

MissTas

LilyMarleen skriver:

Jeg fik lavet hindeløsning for 1 uge siden 40+1. Slimproppen og lidt blod, var hvad det havde af effekt, og jeg var endde 2 cm åben. Men jeg skal til jordemoder i dag igen 41+1 og nu håber jeg dælme at det virker.. !!

Held og lykke til os begge 2

Ej hvor træls krydser for det virker denne gang så jeg bliver heldigvis sat i gang med stikpiller på tirsdag hvis ikke der sker noget her over weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

LilyMarleen

MissTas skriver:

Ej hvor træls krydser for det virker denne gang så jeg bliver heldigvis sat i gang med stikpiller på tirsdag hvis ikke der sker noget her over weekenden

Jeg blir sat igang om 2 dage, på lørdag.. Så der er alligevel ikke langtid til, men jeg vil da godt at det gik i gang før.
Hvorfor bliver du sat i gang så tidligt ??

Anmeld

16. februar 2012

MissTas

LilyMarleen skriver:

Jeg blir sat igang om 2 dage, på lørdag.. Så der er alligevel ikke langtid til, men jeg vil da godt at det gik i gang før.
Hvorfor bliver du sat i gang så tidligt ??

Hvor dejligt for dig jamen det gør jeg fordi min graviditet har været meget meget hård og besværet.. Samtidig har jeg for to uger siden fået konstateret leverbetinget graviditetskløe hvor mine tal gradvist stiger, så de vil ikke lade mig gå over termin, heldigvis

Anmeld

16. februar 2012

Silja&Noam

Det fik jeg os sidst. 1 1/2 time senere fik jeg veer, 6 timer senere fødte jeg og jeg var 39+4.. Krydser fingre for der sker noget

Anmeld

16. februar 2012

AnnaK89

Det bliver da bare super spændende

Håber det medfører en fødsel hurtigt  

Anmeld

16. februar 2012

Saram

MissTas skriver:

Håber virkelig det går samme vej for mig men nu må vi se .. Hvor lang tid efter hindeløsning fik du veer?

Altså fik det fortaget 11.30 mener jeg.. Og da vi gik ud derfra fik jeg alderede murren i maven. Kl ca 15 kom den rigtige første ve, hvor jeg ikke længere var i tvivl. Dog meget uregelmessige..

Anmeld

16. februar 2012

MissTas

Saram skriver:

Altså fik det fortaget 11.30 mener jeg.. Og da vi gik ud derfra fik jeg alderede murren i maven. Kl ca 15 kom den rigtige første ve, hvor jeg ikke længere var i tvivl. Dog meget uregelmessige..

okay .. jeg må bare

har også murren i underlivet.. men intet der gør ondt ..

Anmeld

16. februar 2012

MissTas

AnnaKJ skriver:

Det bliver da bare super spændende

Håber det medfører en fødsel hurtigt  

riigtig spændende og mange tak

Anmeld

16. februar 2012

MissTas

Silja&Noam skriver:

Det fik jeg os sidst. 1 1/2 time senere fik jeg veer, 6 timer senere fødte jeg og jeg var 39+4.. Krydser fingre for der sker noget

hold da op.. det gik godtnok stærkt :O

jeg må bare afvente og se om der sker noget ..

Anmeld

16. februar 2012

Silja&Noam

MissTas skriver:

hold da op.. det gik godtnok stærkt :O

jeg må bare afvente og se om der sker noget ..

Ja det gik ret stærkt men det var en god fødsel.. Glæder mig til en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.