Hindeløsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.178 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. februar 2012

MissTas

Så lykkedes det endelig for jordemoderen at lave hindeløsning på mig.. Nu må jeg bare krydse for at det har effekt for mig.. Ellers er der heldigvis kun 5 dage til jeg blir sat i gang.. Men piger.. Kryds for at hindeløsningen har effekt på mig!! Tascha - 39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

noah3006

Min svigerinde fik det samme og hun fødte dagen efter... så jeg  krydser hvad jeg kan.  Held og lykke med fødslen...

Klem

Anmeld

16. februar 2012

MissBee

MissTas skriver:

Så lykkedes det endelig for jordemoderen at lave hindeløsning på mig.. Nu må jeg bare krydse for at det har effekt for mig.. Ellers er der heldigvis kun 5 dage til jeg blir sat i gang.. Men piger.. Kryds for at hindeløsningen har effekt på mig!! Tascha - 39+2

Ved ikke lige hva det er  men HELD OG LYKKE med fødslen

Anmeld

16. februar 2012

Saram

Krydser alt, hvad krydses kan !

Fik selv fortaget hindeløsning og fødte dagen efter.

Anmeld

16. februar 2012

meem

krydser fingre og sender en gang ve-støv afsted

Anmeld

16. februar 2012

LilyMarleen

Jeg fik lavet hindeløsning for 1 uge siden 40+1. Slimproppen og lidt blod, var hvad det havde af effekt, og jeg var endde 2 cm åben. Men jeg skal til jordemoder i dag igen 41+1 og nu håber jeg dælme at det virker.. !!

Held og lykke til os begge 2

Anmeld

16. februar 2012

MissTas

noah3006 skriver:

Min svigerinde fik det samme og hun fødte dagen efter... så jeg  krydser hvad jeg kan.  Held og lykke med fødslen...

Klem

Tusind tak for det .. Håber godtnok det har samme effekt på mig . Men det vil tiden jo vise .. smil

Anmeld

16. februar 2012

MissTas

MissBee skriver:

Ved ikke lige hva det er  men HELD OG LYKKE med fødslen

Hehe, det er hvor jordemoderen går op i livmoderhalsen hvis den er åben og løsner fosterhinderne fra moderkagen i håb om at det kan sætte lidt skub i sagerne men de siger det kun har effekt ved 1/7 .. Såå, chancerne er små, men de er der

Anmeld

16. februar 2012

MissTas

Saram skriver:

Krydser alt, hvad krydses kan !

Fik selv fortaget hindeløsning og fødte dagen efter.

Håber virkelig det går samme vej for mig men nu må vi se .. Hvor lang tid efter hindeløsning fik du veer?

Anmeld

16. februar 2012

MissTas

meem skriver:

krydser fingre og sender en gang ve-støv afsted

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.