Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Her til morgen da jeg vågnede synes jeg ikke længere at mine bryster var så spændte og ømme som de plejer. Er der andre der har oplevet dette eller at symptomerne kommer og går?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhh hvor er jeg glad for dit svar. Nu er jeg meget mere rolig. Jeg skal til jordmoder imorgen ig forhåbentlig hører hjerelyd med en doptone så det bliver dejligtdog ellers ser jeg også bare frem til MD scanning d. 28. Februar.
projekt-ønskebarn skriver: Hej piger. Her til morgen da jeg vågnede synes jeg ikke længere at mine bryster var så spændte og ømme som de plejer. Er der andre der har oplevet dette eller at symptomerne kommer og går?
ja mine bryster er også uden smerter fra uge 18 lækkert at kunne tage et bad uden at noget gør ondt... men jeg tror desværre at smerterne vender tilbage før el siden..
Mine bryster var MEGET ømme i starten, kunne slet ikke sove for det.. Men nu hvor jeg er 24+1 er de overhoedet slet ikke ømme, men de er stadig dobbelt størrelse af før graviditetsstørrelse
Dejligt at høre. Bliver så pokkers nervøs hver gang noget afviger fra det som det plejer. Dejligt jeg har baby.dk som kan berolige mig lidt. Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128