Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
YES YES YES, så fik jeg min drømmepraktik
Er på 5. semester af pædagoguddannelsen og vi har netop valgt hvilken praktik vi gerne vil i, på 6. semester. Vi måtte have 4. prioriteter hvor kun 2 er i ens egen kommune.
Jeg var ikke den eneste om at vælge den, så vi var 4 der skulle op til en samtale, hvor man skal argumentere fagligt for, hvorfor man skal have pladsen. Og jeg fik den
Det passer bare så godt ind, da jeg (meget heldigt, men ikke af den grund) bor 5 min på cykel derfra og det er et job fra 8-16, hvilket vil sige at jeg kan nå at hente og bringe min søn, uden det mindste bøvl
Så nu kan jeg bare ikke vente til det bliver august og jeg skal starte mit arbejde på børne- og ungdomspsykiatrisk center
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee og en masse smileyer der hopper og danser osv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Angelspot skriver: YES YES YES, så fik jeg min drømmepraktik Er på 5. semester af pædagoguddannelsen og vi har netop valgt hvilken praktik vi gerne vil i, på 6. semester. Vi måtte have 4. prioriteter hvor kun 2 er i ens egen kommune. Jeg var ikke den eneste om at vælge den, så vi var 4 der skulle op til en samtale, hvor man skal argumentere fagligt for, hvorfor man skal have pladsen. Og jeg fik den Det passer bare så godt ind, da jeg (meget heldigt, men ikke af den grund) bor 5 min på cykel derfra og det er et job fra 8-16, hvilket vil sige at jeg kan nå at hente og bringe min søn, uden det mindste bøvl Så nu kan jeg bare ikke vente til det bliver august og jeg skal starte mit arbejde på børne- og ungdomspsykiatrisk center Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee og en masse smileyer der hopper og danser osv
Dejligt og det gør livet lidt nemmere når det er tæt på
Tusind tak Er bare SÅ glad, det er helt fantastisk!!
Og håber bestemt også at forventningerne stemmer overens med virkeligheden Men har snakket med en anden praktikant og hun har fortalt om det, så er lidt forberedt
sådan smuksak...
Nej hvor er det bare kodylt fantastisk dejligt for dig, ih hvor din glæde smitter igennem skærmen! Nej hvor er det godt! Tillykke!
Min drømmepraktik blev tildelt en anden 2 uger før jeg skulle i praktik, og havde været nede og hilse på dem. Kommunen syntes den skulle gå til et anden seminarie denne gang, så lang og meget ked af det næse til mig.
Istedet fik jeg rædslernes praktik.
Så kan KUN glæde mig og juble på dine vegne, nej hvor er det godt!
hvor dejligt - mange gange tillykke med det !!
Eej hvor fedt! og sikke et rush det må have været - fagligt at have argumenteret sig til stillingen - dejlig selvsikkerhed at starte ud på efter en barsel
MortilElias2010 skriver: Nej hvor er det bare kodylt fantastisk dejligt for dig, ih hvor din glæde smitter igennem skærmen! Nej hvor er det godt! Tillykke! Min drømmepraktik blev tildelt en anden 2 uger før jeg skulle i praktik, og havde været nede og hilse på dem. Kommunen syntes den skulle gå til et anden seminarie denne gang, så lang og meget ked af det næse til mig. Istedet fik jeg rædslernes praktik. Så kan KUN glæde mig og juble på dine vegne, nej hvor er det godt!
Sikke en øv følelse at sidde med kort før start, det må have været super ærgeligt! Og så i bytte for noget rigtig skod, det er jeg ked af du skulle opleve!
Jeg havde en skod praktik i min 2. periode, det var virkelig også et sted som bare skulle have skiftet samtlige medarbejdere ud til fordel for nogle nye. Det var et frugteligt sted. Så syntes jo selv jeg havde fortjent noget bedre denne sidste gang. Også fordi min bachelor skal skrives ud fra praktikperioden, så det var bare så vigtigt på mange områder
Er glad for du kan glæde dig på mine vegne, trods dine oplevelser, er du færdig med uddannelsen?
eliasogmor skriver: sådan smuksak...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128