maryjane skriver:
Nu er der en masse debatter i gang omhandlende at lade de små græde sig i søvn. Det er jeg som mange andre også imod. Men... Hvis ens barn græder lidt efter atblive puttet og det så skal trøstes, tager I det så altid op med det samme, eller prøver I at trøste på anden vis først..fx at nusse barnet først. Håber det gav mening 
Med fare for at lyde hellig så må jeg indrømme at det er et fåtal af gange at mine børn har grædt når de er blevet lagt i seng.
Oftest har de bare ligget og hygget sig. Men de få gange hvor jeg har haft en der har været lidt ulykkelig, så har jeg ikke taget dem op, men bare siddet ved senge, holdt i hånd, aet eller sunget lidt. Det har oftest hjulpet.
Har de været syge eller andet, så har de altid fået lov at falde i søvn i sofaen, hvorefter jeg har lagt dem mellem farmand og jeg når vi gik i seng.
Har aldrig oplevet de der hysteriske anfald ved sengetid, som mange omtaler, tror det handler om at man gør børnene trygge fra startet af, og ret hurtigt får etableret en stabil rytme i hverdagen.
Anmeld