Matcher jeres børn deres stjernetegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Rsa

Har to stenbukke herhjemme - ikke tvillinger 

Og synes dt skinner klar frem i dem begge, om det er et tilfælde eller der egentlig er noget om det, ved jeg ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Rsa

Og synes dt skinner klar frem i dem begge, om det er et tilfælde eller der egentlig er noget om det, ved jeg ikke!

Anmeld

15. februar 2012

Mor Christa

Bette-Chefen er kun 14 måneder, men lyder også allerede som en sand skytte Et ildbarn..
Desuden meget eventyrlysten og ekstrem nysgerrig.. Svær at "holde i ro" (; Det er helt sikkert min dreng! 

Anmeld

15. februar 2012

Frejasen

DAs mor skriver:

Begge mine drenge er jomfruer - ligesom jeg selv er (vi har fødselsdag 2., 8. og 9. spetember ) Jeg er selv udpræget jomfru og min ældste dreng (5 år) ligner mig megt. Synes det er lidt svært at sige med ham på 17 mdr....

Anmeld

15. februar 2012

Frejasen

MissChrista skriver:

Bette-Chefen er kun 14 måneder, men lyder også allerede som en sand skytte Et ildbarn..
Desuden meget eventyrlysten og ekstrem nysgerrig.. Svær at "holde i ro" (; Det er helt sikkert min dreng! 

Anmeld

15. februar 2012

Frejasen

Rsa skriver:

Anmeld

15. februar 2012

ESV

Ja det er næsten skræmmende så godt de passer på os alle 3 og vi har 3 forskellige tegn.. Jeg er vædder, min kæreste er tyr og vores datter er skorpion. Syntes dog min datters personlighed er en smule mere frembrusende end den bliver beskrevet som men det er vel i virkeligheden noget nær den eneste ting der ikke stemmer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.