Matcher jeres børn deres stjernetegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Kay

Maja88 skriver:

fandt det også lige præcis der

de har også mange sjove tests...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Albsil

Jeg har tvillinge-løver og indtil videre passer det meget godt. puha, vi skal nok få liv og glade dage når de bliver ældre:-)

Anmeld

15. februar 2012

Frejasen

Albsil skriver:

Jeg har tvillinge-løver og indtil videre passer det meget godt. puha, vi skal nok få liv og glade dage når de bliver ældre:-)

Hold da op to af slagsen. Ja der må være liv og glade dage hjemme hos dig. Men de er nu noget helt fantastisk de løvebørn

Anmeld

15. februar 2012

Albsil

Frejasen skriver:

Hold da op to af slagsen. Ja der må være liv og glade dage hjemme hos dig. Men de er nu noget helt fantastisk de løvebørn

De er kun 6½ måned og temperamentet viste sig hurtigt. Men ja de er simpelthen så dejlig livlige. De giver masser af smil

Anmeld

15. februar 2012

Saram

Indtil videre gør det. Hun er godt nok kun 8 mdr, men lige nu er hun da en typisk tvilling.

Anmeld

15. februar 2012

Frejasen

Saram skriver:

Indtil videre gør det. Hun er godt nok kun 8 mdr, men lige nu er hun da en typisk tvilling.

Anmeld

15. februar 2012

Maja_4000

Caroline er kun 14 måneder .. Men indtil videre lyder hun som en skytte

Anmeld

15. februar 2012

Frejasen

Maja_4000 skriver:

Caroline er kun 14 måneder .. Men indtil videre lyder hun som en skytte

Min datter er 18 måneder, men der er bare hurtigt rigtig meget personlighed at spotte i de kære små. Lidt sjovt det passer så godt

Anmeld

15. februar 2012

LinLin

Begge mine drenge er jomfruer - ligesom jeg selv er (vi har fødselsdag 2., 8. og 9. spetember ) Jeg er selv udpræget jomfru og min ældste dreng (5 år) ligner mig megt. Synes det er lidt svært at sige med ham på 17 mdr....

Anmeld

15. februar 2012

dorthemus

Min datter er tvilling ligesom jeg selv er...og det passer også meget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.