Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: fandt det også lige præcis der
fandt det også lige præcis der
de har også mange sjove tests...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har tvillinge-løver og indtil videre passer det meget godt. puha, vi skal nok få liv og glade dage når de bliver ældre:-)
Albsil skriver: Jeg har tvillinge-løver og indtil videre passer det meget godt. puha, vi skal nok få liv og glade dage når de bliver ældre:-)
Hold da op to af slagsen. Ja der må være liv og glade dage hjemme hos dig. Men de er nu noget helt fantastisk de løvebørn
Frejasen skriver: Hold da op to af slagsen. Ja der må være liv og glade dage hjemme hos dig. Men de er nu noget helt fantastisk de løvebørn
De er kun 6½ måned og temperamentet viste sig hurtigt. Men ja de er simpelthen så dejlig livlige. De giver masser af smil
Indtil videre gør det. Hun er godt nok kun 8 mdr, men lige nu er hun da en typisk tvilling.
Saram skriver: Indtil videre gør det. Hun er godt nok kun 8 mdr, men lige nu er hun da en typisk tvilling.
Caroline er kun 14 måneder .. Men indtil videre lyder hun som en skytte
Maja_4000 skriver: Caroline er kun 14 måneder .. Men indtil videre lyder hun som en skytte
Min datter er 18 måneder, men der er bare hurtigt rigtig meget personlighed at spotte i de kære små. Lidt sjovt det passer så godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128