tillykke anja!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. marts 2009

ka li ja

en hilsen fra alle os i søvind!
kan du ha en fantastisk dag
håber du får nogle gode gaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2009

ka li ja

HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kalaha aka Lise

Anmeld

22. marts 2009

ka li ja

hurra hurra aka loggi, nu på jægermeister...og med sugerør i øret!

Anmeld

22. marts 2009

ka li ja

Tillykke Anja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håber du får en god dag

Line

Anmeld

22. marts 2009

Plysbjørnen

hejsa Anja Tillykke med fødselsdagen....

betina

Anmeld

22. marts 2009

Mie A

Hejsa!

Stort TILLYKKE med fødselsdagen Håber at du får en rigtig god dag.

Anmeld

22. marts 2009

Anja

Tak tak tak

Mig som ellers troede at det skulle være en stille og rolig fødselsdagsweekend uden gæster eller noget blev sgu taget ved næsen i går !

Min mand havde for nogle dage siden sagt, at han havde bestilt mad til os lørdag aften på en kinesisk restaurant i nærheden, så vi skulle ikke bruge tid på at lave mad. Lørdag gik med totalt familiehygge. Manden havde købt en Wii Fit til mig i gave som vi pakkede op og så "legede" vi ellers med den det meste af eftermiddagen. Kl 17.30 bedst som jeg sad og gav Esther aftensmad og havde spurgt til, hvor når maden skulle hentes, så ringede det på døren. Ind kom 3 af vores bedste vennepar - dem havde min mand inviteret til surprice fødselsdagsmiddag ! Jeg anede intet !

Vi fik mad fra den kinesiske som han havde sagt, det havde nogle af vennerne med og så stod den ellers på god mad, hjemmelavet is, rødvin og hygge. Alle havde ungerne med så der var godt gang i alle børneværelserne.

Det er en super dejlig overraskelse som jeg slet ikke havde gætte

I dag skal vi bare slappe af og hygge med ungerne, måske en tur ud og gå ved stranden.

Anmeld

22. marts 2009

Plysbjørnen

Anja skriver:

Tak tak tak

Mig som ellers troede at det skulle være en stille og rolig fødselsdagsweekend uden gæster eller noget blev sgu taget ved næsen i går !

Min mand havde for nogle dage siden sagt, at han havde bestilt mad til os lørdag aften på en kinesisk restaurant i nærheden, så vi skulle ikke bruge tid på at lave mad. Lørdag gik med totalt familiehygge. Manden havde købt en Wii Fit til mig i gave som vi pakkede op og så "legede" vi ellers med den det meste af eftermiddagen. Kl 17.30 bedst som jeg sad og gav Esther aftensmad og havde spurgt til, hvor når maden skulle hentes, så ringede det på døren. Ind kom 3 af vores bedste vennepar - dem havde min mand inviteret til surprice fødselsdagsmiddag ! Jeg anede intet !

Vi fik mad fra den kinesiske som han havde sagt, det havde nogle af vennerne med og så stod den ellers på god mad, hjemmelavet is, rødvin og hygge. Alle havde ungerne med så der var godt gang i alle børneværelserne.

Det er en super dejlig overraskelse som jeg slet ikke havde gætte

I dag skal vi bare slappe af og hygge med ungerne, måske en tur ud og gå ved stranden.

Ih altså, det lyder bare kanon hyggeligt....

Det må være dejligt sådan at blive overrasket...

Betina

Anmeld

22. marts 2009

Ny mor

Stort tillykke fra drengene og mig Ih, hvor lyder det som en dejlig overraskelse du fik

Kh Birgitte

Anmeld

22. marts 2009

bette

tillykke fra de skøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.