''Elskovs-kugler''!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Rikkeas

JJH skriver:

Øv! Håbede det ville gå nemt når man var trænet inden fødslen. :s

Altså.. det er godt for selve fødslen at man har en god bækkenbund, for så når du presser barnet ud, så er det en STOR hjælp at have en god bækkenbund, for den skubber jo agtigt når man presser.

:-)

Men når banret først er ude, så er (min var ihvertfald) fuldstændig ødelagt, eftersom der er kommet et barn ud.

Såå.... :-( Er ked af hvis luften går af ballonen for dig nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

JJH

rikkeas skriver:

Altså.. det er godt for selve fødslen at man har en god bækkenbund, for så når du presser barnet ud, så er det en STOR hjælp at have en god bækkenbund, for den skubber jo agtigt når man presser.

:-)

Men når banret først er ude, så er (min var ihvertfald) fuldstændig ødelagt, eftersom der er kommet et barn ud.

Såå.... :-( Er ked af hvis luften går af ballonen for dig nu

nej nej der er stadig masser af luft i ballonen. må bare arbejde hårdere end jeg troede bagefter.

Anmeld

18. februar 2012

Steph_Laurits

De skal føres op, og så skal du lave knibeøvelser (som hvis man "hakker" en tisstråle over").

Tyngden i kuglerne gør at man skal spænde for at holde dem oppe, efterhånden som øvelsen laves, jo stærkere bliver bækkenbunden.
Kuglerne er blot en hjælp for at konstant spænde istedet for kun når man husker det, ved knibeøvelser uden noget

Håber det gav mening??

Vejledning:

Placer kuglerne i skeden, brug evt. lidt glidecreme, når du fører dem ind.
Klem hårdt sammen som om du skal tisse, og hold musklerne stramme omkring kuglerne, mens du tæller til 10.
Gentag øvelsen 4 gange, og gerne hver 2. eller 3. dag.
Prøv at lave øvelsen når du går og når du står op.
Falder kuglerne ud, må du fortsætte liggende lidt endnu, indtil du har kontrol nok over musklerne til at holde kuglerne på plads.
Når du har fået rigtigt godt styr på dine bækkenbundsmuskler, kan du både støvsuge og dyrke sport, mens du har kuglerne i skeden.
Kæresten kan også hjælpe med træningen, ved at trække i snoren, så der kommer modstand.
Se om du kan holde kuglerne inde!

Anmeld

18. februar 2012

JeNoVa

Smart, det skal jeg prøve!

Anmeld

19. februar 2012

MorEllen

rikkeas skriver:

Jeg gav selv 110 kr for dem, men du må gerne få dem til billigere penge ;-) 

Hvad med... evt 60-70 kr eller sådan?

Det synes jeg lyder fint Jeg sender dig en Pb

Anmeld

19. februar 2012

Rikkeas

StephanieJ skriver:

De skal føres op, og så skal du lave knibeøvelser (som hvis man "hakker" en tisstråle over").

Tyngden i kuglerne gør at man skal spænde for at holde dem oppe, efterhånden som øvelsen laves, jo stærkere bliver bækkenbunden.
Kuglerne er blot en hjælp for at konstant spænde istedet for kun når man husker det, ved knibeøvelser uden noget

Håber det gav mening??

Vejledning:

Placer kuglerne i skeden, brug evt. lidt glidecreme, når du fører dem ind.
Klem hårdt sammen som om du skal tisse, og hold musklerne stramme omkring kuglerne, mens du tæller til 10.
Gentag øvelsen 4 gange, og gerne hver 2. eller 3. dag.
Prøv at lave øvelsen når du går og når du står op.
Falder kuglerne ud, må du fortsætte liggende lidt endnu, indtil du har kontrol nok over musklerne til at holde kuglerne på plads.
Når du har fået rigtigt godt styr på dine bækkenbundsmuskler, kan du både støvsuge og dyrke sport, mens du har kuglerne i skeden.
Kæresten kan også hjælpe med træningen, ved at trække i snoren, så der kommer modstand.
Se om du kan holde kuglerne inde!

Hvor er du sød :-)

Jeg ved godt hvordan det foregår og sådan, men den første gang føles det bare så underligt, men det går helt fint for mig nu her med at holde dem oppe :p

Det er hårdt for min stakkels muskel at skulle arbejde hårdt lige pludselig :-D haha

men det var sødt af dig at svare mig :-D

du får lige en krammer 

Anmeld

19. februar 2012

Rikkeas

JeNoVa skriver:

Smart, det skal jeg prøve!

You go girl! :-)

Anmeld

19. februar 2012

Steph_Laurits

rikkeas skriver:

Hvor er du sød :-)

Jeg ved godt hvordan det foregår og sådan, men den første gang føles det bare så underligt, men det går helt fint for mig nu her med at holde dem oppe :p

Det er hårdt for min stakkels muskel at skulle arbejde hårdt lige pludselig :-D haha

men det var sødt af dig at svare mig :-D

du får lige en krammer 

Troede blot udfra dit indlæg, at du var i tvivl om brugen

Tak for krammeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.