''Elskovs-kugler''!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Rikkeas

MyLille skriver:

Synes du de virkede? Jeg har vurderet at få fat i nogle selv... Jeg synes jeg er god til at knibe, men mangler det lille ekstra for at få strammet helt op ..

Jeg har det på præcis samme måde  - jeg synes at jeg er god til at træne, men synes bare ikke rigtigt at jeg bliver strammere
Men jeg kun brugt dem tre gange, har først lige fået dem.

Men jeg kan ihvertfald godt mærke at det gør noget, for jeg er helt øm i musklen når jeg har brugt dem.

Men jeg kan endnu ikke mærke det under sex fx..

Men har et brændende håb for at de virker.

Jeg har et ekstra sæt liggende, ( ubrudt emballage), hvis du vil købe dem billigt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Rikkeas

Maja88 skriver:

ja det vil jeg mene

Tak :-)

Anmeld

17. februar 2012

Rikkeas

Amandas-mor skriver:

Jeg tror måske at når din bækkenbund er endnu stærkere end den allerede er så vil den måske selv automatisk spænde op og holde på dem, sådan forstået at du måske bare skal fortsætte med dem og den træning de giver dig og se om det ikke kommer. Selve træningen ligger jo i at man spænder og holder dem oppe  

Hmm, det har du nok ret i.

Men jeg synes også at det går bedre nu her, jeg tænker ikke så meget over det mere, jeg spænder bare for at holde dem oppe.

Det var måske bare det at jeg skulle vænne mig til..

Anmeld

17. februar 2012

Tona

rikkeas skriver:

Hmm, det har du nok ret i.

Men jeg synes også at det går bedre nu her, jeg tænker ikke så meget over det mere, jeg spænder bare for at holde dem oppe.

Det var måske bare det at jeg skulle vænne mig til..

Det har du nok ret i. Godt det virker

Anmeld

17. februar 2012

JJH

Jeg har brugt dem i mange år, og kan helt sikkert mæske virkningen, men jeg er også gravid for første gang nu, så ved jo ikke hvordan det er efter fødslen.

Men du skal påregne nogen tids træning før du kan mærke det under samleje, men det er det hele værd.

Anmeld

17. februar 2012

Muffin_girl

rikkeas skriver:

http://www.sinful.dk/kvinder/bedre-sex/baekkenbundskugler?gclid=CO3nt8v8pK4CFUOq3godHAMLSw

Altså det er ikke præcist nogle af dem jeg bruger, men jeg tænker at formålet er det samme.

Tak

Anmeld

17. februar 2012

Rikkeas

JJH skriver:

Jeg har brugt dem i mange år, og kan helt sikkert mæske virkningen, men jeg er også gravid for første gang nu, så ved jo ikke hvordan det er efter fødslen.

Men du skal påregne nogen tids træning før du kan mærke det under samleje, men det er det hele værd.

Før jeg blev gravid havde jeg en megaaa stram bækkenbund - har trænet stortset hver dag siden jeg var 16 og jeg blev mor som 20 årig.

Så det er underligt at det ikke er det samme, og at det tager så forbandet lang tid at træne det op igen :-(

Anmeld

18. februar 2012

MorEllen

rikkeas skriver:

Jeg har det på præcis samme måde  - jeg synes at jeg er god til at træne, men synes bare ikke rigtigt at jeg bliver strammere
Men jeg kun brugt dem tre gange, har først lige fået dem.

Men jeg kan ihvertfald godt mærke at det gør noget, for jeg er helt øm i musklen når jeg har brugt dem.

Men jeg kan endnu ikke mærke det under sex fx..

Men har et brændende håb for at de virker.

Jeg har et ekstra sæt liggende, ( ubrudt emballage), hvis du vil købe dem billigt? 

Ja,  jeg tror vi er mange i samme båd  Jeg mærker det særlig når jeg træner...   Hvor meget skal du have for kuglerne? Det kunne da godt tænkes at jeg ville købe dem

Anmeld

18. februar 2012

Rikkeas

MyLille skriver:

Ja,  jeg tror vi er mange i samme båd  Jeg mærker det særlig når jeg træner...   Hvor meget skal du have for kuglerne? Det kunne da godt tænkes at jeg ville købe dem

Jeg gav selv 110 kr for dem, men du må gerne få dem til billigere penge ;-) 

Hvad med... evt 60-70 kr eller sådan?

Anmeld

18. februar 2012

JJH

rikkeas skriver:

Før jeg blev gravid havde jeg en megaaa stram bækkenbund - har trænet stortset hver dag siden jeg var 16 og jeg blev mor som 20 årig.

Så det er underligt at det ikke er det samme, og at det tager så forbandet lang tid at træne det op igen :-(

Øv! Håbede det ville gå nemt når man var trænet inden fødslen. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.