Jer med gylpebørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Nadia Foged

Eddy skriver:

Jeg har også en datter der gylper RIGTIG meget!!

Og har SÅ meget vasketøj. Men jeg har vænnet mig til det.Der er ikke så meget at gøre, selvom det er mega træls. Hun bliver 4 mdr den 26. Hun gylper døgnet rundt. Selv om natten gylper hun. Timer efter hun har spist kommer der noget op.. Synes det er rigtig synd for hende, for hun kan ikke ligge på maven særlig længe inden hun gylper og man kan ikke lege alt for meget,for så gylper hun...

Glæder mig til det er over

oooh puha, been there done that :-) jennifer gylpede endnu mere da hun var så lille, det var slemt, hun gylpede stadig lige inden hun skulle have mad igen, og det gør hun sådan set stadig :-)  men man vænner sig hurtigt til det ja, men det er synd for dem de gylper hele tiden, og alt bliver smurt ind ! :-)

Men krydser fingre for det stopper på et rimeligt tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

serinasmor

Serina gylpede til hun var 13 mdr ca (måske lidt mere)  også rugbrød og havregrød ... det holdt op da hun ikke længere fik flaske til natten ca ...

faktisk sker det stadig lidt (meget sjældent)hvis hun har drukket for meget vand alt for hurtigt .. og derefter er meget aktiv

da hun var mindre tror jeg det handlede om at hun på INGEN måde ville sidde stille - der skulle ske noget

Serina er 2 år og 1 måned

Anmeld

16. februar 2012

Tona

Nadia Foged skriver:

Hej :-)

tænkte på hvis der er andre end mig der har/har haft gylpebørn med stort G, hvornår holdt det op? :-)

Hilsen Nadia

Min datter er 13 mdr og jeg venter stadig på hvornår det holder op. Hvis et barn har reflux og gylper slemt kan det blive ved til de er 2 år sagde de til mig inde på sygehuset.

Jeg vil dog sige at det er blevet meget bedre end det har været indenfor de sidste 2 mdr.

Ved godt at det måske ikke var det svar du håbede på

Anmeld

16. februar 2012

Nadia Foged

Amandas-mor skriver:

Min datter er 13 mdr og jeg venter stadig på hvornår det holder op. Hvis et barn har reflux og gylper slemt kan det blive ved til de er 2 år sagde de til mig inde på sygehuset.

Jeg vil dog sige at det er blevet meget bedre end det har været indenfor de sidste 2 mdr.

Ved godt at det måske ikke var det svar du håbede på

Det er nu helt okay, det er da blevet bedre :-) bare lidt nysgerrighed herfra. smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.