Jonatansmor skriver:
LJeJegEErmMemege
Ja, det har jeg så efterfølgende fundet ud af. Og vist også noget med jeg skulle have haft skrevet under på noget. Men det er vist en del af det der er blevet blokket ude? Sammen med mange andre ting, som kæresten ved skete, men som bare er sort for mig..
Føler du dig så mere forberedt denne gang? Han vil gerne have nummer 2, jeg er ikke sikker på jeg kan bevare besindelsen i 2. omgang. Lidt som at vide du skal på slagtehuset.
Får ringet til fødegangen mandag, dutter ikke det her.
Jeg Er mere afklaret denne gang, med at det skal være ks, men det hele gik også lidt i kaos og til sidst stærkt, har også haft og har stadig mange huller, og håber ikke at opleve nogle ting jeg oplevede sidst. bla vågnede jeg op dagen efter helt alene, og anede først ikke jeg havde født eller om vi havde fået en dreng eller pige, og fandt så ud af at få nogle tilkaldt, hvor de sagde min søn lå på neonatal, og kunne først komme derop 3 timer senere.
Min fordel er dog jeg ikke har haft problemer om netop det at blive opereret da jeg før mit ks havde været igennem 2 hofteoperationer i fuld narkose, og i den forbindelse haft blokaden i ryggen flere dage efter.
Men synes generelt man bliver bombarderet i tv om fødsler og div, men informationen på sygehuset er langt fra god nok eller ærlig. Lige været til fødselsforberedelse, og der blev snakket lidt om smertelindring, og ellers barnets fysiske vej ud, og lidt om veer, men måtte selv spørge ind til fødestillinger, og var meget overfladisk, og blev ikke snakket om de situationer man kunne komme ud i, bla kejsersnit, og hvor hun sagde man sagtens kunne føde uden problem selvom barnet lå med numsen ned.
Jeg håber selv på en rolig oplevelse ved pks denne gang. Håber meget du får bearbejdet dine følelser omkring det her inden du tager stilling til evt at skulle det igennem igen
Du er også velkommen til at skrive privat hvis du har brug for snak osv