Hjælp mig piger!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LouiseRH skriver:

Forstår jeg godt håber den lille bliver derinde denne gang!

Det satser vi på. <3

endnu engang tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Og så i sådan en konsistens søde??
Jeg ahr haft meget mælkehvidt udflåd, men blvier fandme lidt bange når jeg får sådan udflåd som nu forid jeg i sidste graviditet forbandt det med noget dårligt.

hehe, det med toilettet har jeg prøvet.. mums.

haha.. Taaaaak. Billedet er også taget da jeg var på mit højeste Lækkerbrun, uden hormonelbetinget udslet i hovedet (haha) ... Men hvad fanden, jeg ville ikke bytte det for noget i verden.

Ja det har jeg haft flere gange, men ikke efter jeg sætter mig, men når jeg er på wc'et Sidst jeg havde en "klat", tænkte jeg godt nok også - hvad pokker er det, men hun ligger stadig trygt og godt inde i min mave, så der er ikke noget at være bekymret for..

Blev det lige roddet?? Hehe...

Det er lækkert at føle at man har tisset i bukserne, helt vildt Høhøhø.....

Det er da en lækker kulør du har på billedet, den ville jeg da gerne have også

Ej, små bumse angreb er der vidst ikke mange der slipper for i graviditeten, men hva, vi ved jo hvorfor de kommer, så er det mere "okay", hehe...

Anmeld

15. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Ja det har jeg haft flere gange, men ikke efter jeg sætter mig, men når jeg er på wc'et Sidst jeg havde en "klat", tænkte jeg godt nok også - hvad pokker er det, men hun ligger stadig trygt og godt inde i min mave, så der er ikke noget at være bekymret for..

Blev det lige roddet?? Hehe...

Det er lækkert at føle at man har tisset i bukserne, helt vildt Høhøhø.....

Det er da en lækker kulør du har på billedet, den ville jeg da gerne have også

Ej, små bumse angreb er der vidst ikke mange der slipper for i graviditeten, men hva, vi ved jo hvorfor de kommer, så er det mere "okay", hehe...

Okay... Så tager jeg det roligt og prøver at lade vær med at tage sorgerne på forskud..

heheh... ja, mums.

Me tooo. hurra for solarie.. Øv for ikke at bruge det under graviditet.

Jaaa. så er det lige til at leve med... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.