Hjælp mig piger!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.118 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Orh ha, bekymringer er der nok af.

Undskyld diverse detaljer..om udflåd..

Men jeg har den seneste tid haft lidt udflåd der kan minde om ægløsningsudflåd. Sådan sejt og slimet, kan trækkes meget langt..I dag kom der så en KÆMPE klat. På størrelse med en 1 krone og ca 1 cm tyk...

Dette skete på ca. samme tid i sidste graviditet. Den gang havde vi dog opdaget forsteret var gået til og det var mere orangeagtigt, nu er det bare helt klart.

Er det normalt med sådan udflåd???? Sidst kunne de ikke sige hvad det var, måske den begyndende slimhinde eller gelen de brugte når de scannede indvendig.. - Hvilket det så nok ikke var alligevel da jeg begyndte at bløde dagen efter den store klat kom. - Derfor jeg er bange. Begynder jeg så at bløde imorgen?.

Orh jeg er sååå bange.. Please sig mig det er ganske normalt med tykt, sejt, ægløsningsagtigt, klart udflåd der kan trækkes laaangt???????

Jeg ahr dog set hjerteblink i fredags. <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

pemiro

Frk-Lotusblomst skriver:

Men jeg har den seneste tid haft lidt udflåd der kan minde om ægløsningsudflåd. Sådan sejt og slimet, kan trækkes meget langt..I dag kom der så en KÆMPE klat. På størrelse med en 1 krone og ca 1 cm tyk...

Dette skete på ca. samme tid i sidste graviditet. Den gang havde vi dog opdaget forsteret var gået til og det var mere orangeagtigt, nu er det bare helt klart.

Er det normalt med sådan udflåd???? Sidst kunne de ikke sige hvad det var, måske den begyndende slimhinde eller gelen de brugte når de scannede indvendig.. - Hvilket det så nok ikke var alligevel da jeg begyndte at bløde dagen efter den store klat kom. - Derfor jeg er bange. Begynder jeg så at bløde imorgen?.

Orh jeg er sååå bange.. Please sig mig det er ganske normalt med tykt, sejt, ægløsningsagtigt, klart udflåd der kan trækkes laaangt???????

Det oplever jeg altså også.. Er 24+0 idag det hele ændrer sig jo når man er gravid, også ens udflåd

Håber det bare er det der også sker for dig 

Anmeld

15. februar 2012

LouiseRH

Det havde jeg også i starten af min graviditet, fik at vide det er helt normalt er 29+6 nu

Anmeld

15. februar 2012

Frk-Lotusblomst

pemiro skriver:

Det oplever jeg altså også.. Er 24+0 idag det hele ændrer sig jo når man er gravid, også ens udflåd

Håber det bare er det der også sker for dig 

Orh pyyh... Det fik lige pulsen lidt ned...

Jeg havde det jo som sagt også sidst, men den graviditet gik jo også galt på dette tidspunkt.. Og der kom virkelig meget tykt slimende uflåd. Ikke ligesom det tykke hvide der kan ligge sig fint i et trusseindlæg. Dette kan man sådan pille af trusseindlægget.. Ofte kommer det når man tørrer sig..

Anmeld

15. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LouiseRH skriver:

Det havde jeg også i starten af min graviditet, fik at vide det er helt normalt er 29+6 nu

Taaaaak..
Puuha, man når bare at forbinde det med noget sårligt når det gik galt sidst og blødningen startede med sådan noget udflåd bare med orangefarve..

Anmeld

15. februar 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er ganske normalt med ekstra udflåd søde...

Nogle gange efter jeg har været på wc, så når jeg sætter mig ned bagefter, så føles det som om jeg lige har tisset igen, men det er "bare" klam flåd Hehe...

Tror ikke du skal være bekymret mus, slet ikke....

Og - hold da kæft du ser smuk ud, hvorfor har du gemt dig såååå længe??

Anmeld

15. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Det er ganske normalt med ekstra udflåd søde...

Nogle gange efter jeg har været på wc, så når jeg sætter mig ned bagefter, så føles det som om jeg lige har tisset igen, men det er "bare" klam flåd Hehe...

Tror ikke du skal være bekymret mus, slet ikke....

Og - hold da kæft du ser smuk ud, hvorfor har du gemt dig såååå længe??

Og så i sådan en konsistens søde??
Jeg ahr haft meget mælkehvidt udflåd, men blvier fandme lidt bange når jeg får sådan udflåd som nu forid jeg i sidste graviditet forbandt det med noget dårligt.

hehe, det med toilettet har jeg prøvet.. mums.

haha.. Taaaaak. Billedet er også taget da jeg var på mit højeste Lækkerbrun, uden hormonelbetinget udslet i hovedet (haha) ... Men hvad fanden, jeg ville ikke bytte det for noget i verden.

Anmeld

15. februar 2012

LouiseRH

Frk-Lotusblomst skriver:

Taaaaak..
Puuha, man når bare at forbinde det med noget sårligt når det gik galt sidst og blødningen startede med sådan noget udflåd bare med orangefarve..

Ja man bliver hurtigt nervøs desværre :/ har også haft brunt udflåd og var total bange for at der var noget galt, tror bare det er et instinkt der sidder i os.

Anmeld

15. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LouiseRH skriver:

Ja man bliver hurtigt nervøs desværre :/ har også haft brunt udflåd og var total bange for at der var noget galt, tror bare det er et instinkt der sidder i os.

Jaaaaa.. det er jo kun normalt at bekymre sig.. Glæder mig til den td hvor jeg kan glæde mig lidt mere..

Anmeld

15. februar 2012

LouiseRH

Forstår jeg godt håber den lille bliver derinde denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.