Billed eller ej? på skriftlig job ansøgning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MelikkazMoar skriver:

ja hvad synes i ?

jeg ville ikke sætte billede på ansøgningen, men på cv ville jeg helt bestemt. Jeg mener både billede og cv er et must

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

.....

Ja

Desuden sætter jeg altid billede på både ansøgningen og CV, så man kan se at de passer sammen, da jeg ofte har set til samtaler at de roder rundt i papirene nogen gange

Anmeld

15. februar 2012

dorthemus

Min erfaring siger ja

Anmeld

15. februar 2012

Wish

Har skrevt ja, men syntes at billedet skal på cv'et og ikke i ansøgningen, da jeg altid syntes at der skal et cv med til en ansøgning..

Held og lykke med jobbet  

Anmeld

15. februar 2012

lycly

Helt klart Hvis jeg var arbejdsgiver og sad og skulle kigge 100 ansøgninger igennem, så ville jeg helt klart kigge nærmere på dem med billede

Anmeld

16. februar 2012

MelikkazMoar

FrkZier skriver:

hehe ja der er ikke så meget andet for, det vigtigt det ikke er et billede fra en fest eller lign. hvor man kan SE det er fra en fest - det har vi oplevet, og det bare et stort no-go

ja nemlig.. det sq ik for smart ..

kan også selv huske at vi fik en ansøgning der jeg var i lære, fra en pige, der havde sådan en hårbøjle i, med følehorn..

Anmeld

16. februar 2012

MissBee

MelikkazMoar skriver:

ja hvad synes i ?

Som tidligere arbejdsgiver svare jeg JA og for guds skyld ikke et af de der "se mig med trutmund" billeder. Billedet skal ligne dig og skal helst være inden du drak nr. 2 glas rødvind...

Anmeld

16. februar 2012

MelikkazMoar

MissBee skriver:

Som tidligere arbejdsgiver svare jeg JA og for guds skyld ikke et af de der "se mig med trutmund" billeder. Billedet skal ligne dig og skal helst være inden du drak nr. 2 glas rødvind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.