Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja hvad synes i ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MelikkazMoar skriver: ja hvad synes i ?
Min erfaring er, at arbejdspladserne godt kan li at se hvem der skriver til dem.. derfor har jeg svaret ja
Jeg har svaret ja .. Hvis du har et CV med, kan du også placere det der
Jeg tror på, at man har bedre chancer for at få et job, hvis man har billede på sin ansøgning. Om vi vil være ved det eller ej, udstråler vores udseenden en del om hvordan vi er som person
jeg ved personligt at når vi for ansøgninger ned til mit arbejde, sætter vi stor pris på der er et billede med
FrkZier skriver: jeg ved personligt at når vi for ansøgninger ned til mit arbejde, sætter vi stor pris på der er et billede med
så må jeg smutte op at lave et godt billed.. som der kan sendes med
som mor er alle de billeder jeg har jo med prinsessen på også..
MelikkazMoar skriver: så må jeg smutte op at lave et godt billed.. som der kan sendes med som mor er alle de billeder jeg har jo med prinsessen på også..
hehe ja der er ikke så meget andet for, det vigtigt det ikke er et billede fra en fest eller lign. hvor man kan SE det er fra en fest - det har vi oplevet, og det bare et stort no-go
Har svaret ja....
Især hvis man aflevere dem personligt, så gør det at jeg nemmere kan huske personen
Jeg tror jeg ville sætte billedet på mit CV, ikke ansøgningen :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128