Skuffet, trist og nervøs :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

Aqnete

Hej alle i søde derude bag skærmen ..

Lige en lille update fra mig ..

Det var som sagt vores sidste forsøg på almindeligvis , inden vores behandling begyndes . Og hellere ikke denne gang lykkedes det  Mens kom præcis til tiden igår til eftermiddag . Øv !

Nu har vi prøvet lige omkring 19 måneder, og så er håbet altså tabt :/

Så på mandag skal vi til læge igen, og her venter det helt afgørende svar fra lægen ang min kærestes sæd .. Sidste prøve var jo rigtig ringe, det eneste der var ok var volumen (altså mængden) og andet var nærest dødt som han selv sagde ..

Jeg er så nervøs over behandlingsforløbet, især for alt det med nåle og venflon/drop .. Jeg ved slet ikke om man kan klarer det

God dag til alle derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

LSM

Aqnete skriver:

Hej alle i søde derude bag skærmen ..

Lige en lille update fra mig ..

Det var som sagt vores sidste forsøg på almindeligvis , inden vores behandling begyndes . Og hellere ikke denne gang lykkedes det  Mens kom præcis til tiden igår til eftermiddag . Øv !

Nu har vi prøvet lige omkring 19 måneder, og så er håbet altså tabt :/

Så på mandag skal vi til læge igen, og her venter det helt afgørende svar fra lægen ang min kærestes sæd .. Sidste prøve var jo rigtig ringe, det eneste der var ok var volumen (altså mængden) og andet var nærest dødt som han selv sagde ..

Jeg er så nervøs over behandlingsforløbet, især for alt det med nåle og venflon/drop .. Jeg ved slet ikke om man kan klarer det

God dag til alle derude

Du får lige en krammer

Og et held og lykke med på vejen

Anmeld

15. februar 2012

Aqnete

LSM skriver:

Du får lige en krammer

Og et held og lykke med på vejen

Årh mange tak til dig

Anmeld

15. februar 2012

Nessie

Man klarer det fordi man skal 

Jeg synes ikke det har været så slemt, og vi har været i behandling med ICSI.

Det lykkedes at blive gravid i 3. forsøg og vi har nu en søn på 2,4 år, og i maven ligger en lille bitte fis og vokser, og det er resultatet af første forsøg i anden omgang.

Så du kan se, at det kan sagtens lade sig gøre, selvom det ser skidt ud.

Held og lykke med det hele

Anmeld

15. februar 2012

twinboys

held og lykke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.