Hvem vinder x-factor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2009

LauraLW

- kunne bare være fedt hvis det ikke igen var en 15 årig dreng der vandt...
Der skal ske noget nyt! Synes der er mere kvalitet over ABC.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

trunte89

Jeg synes det er en super finale. Synes de er gode alle sammen, og synes at det er fedt at det er en fra hver kategori.

holder nok på linda eller abc, men mohamed er også super.
Lidt øv jeg ikke kommer til at se finalen, er nu ikke helt det samme og se genud.

Anmeld

21. marts 2009

malou

Eva skriver:

Jeg holder ikke med nogen, kan bare se en idé i at en lille mørk dreng vinder. Men mon ikke sådanne programmer mest er lavet og set af børn og unge...mine børn elsker det og jeg ser det da med dem når de er hjemme,....ellers springer jeg altså over-smiler

Ved da ikke om det kun er børn og unge der ser det... såvidt jeg ved er der MANGE voksne der også er med på vognen... som et underholdnings program i den hyggelige ende. Hvis ikke, har jeg bare en dejlig barnlig sjæl

knus

Anmeld

21. marts 2009

lonemus

LauraLW skriver:

- kunne bare være fedt hvis det ikke igen var en 15 årig dreng der vandt...
Der skal ske noget nyt! Synes der er mere kvalitet over ABC.

Meget enig - jeg håber på ABC..tror de kunne lave en fantastisk cd

Anmeld

21. marts 2009

lonemus

malou skriver:

Ved da ikke om det kun er børn og unge der ser det... såvidt jeg ved er der MANGE voksne der også er med på vognen... som et underholdnings program i den hyggelige ende. Hvis ikke, har jeg bare en dejlig barnlig sjæl

knus

Jeg syntes absolut ikke det er lavet til børn/unge....jeg mener det er til alle aldre, som et godt underholdningsprogram. Hvis ikke, så har jeg også en god portion barnlig sjæl

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Hmm jeg synes altså at Lucas skulle vinde han var bare super sød...

Jeg synes Mohammed er en rigtig drengerøv og synes vi har nok af dem griner men synes han fyret den MAX af i går og det var fed.

Men ABC overrasket mig rigtig meget igår.

Hmm synes nok det skal være ABC.

Knus til alle hi hi.

Anmeld

23. marts 2009

Balderson

Linda er min favorit, men tror bestemt ikke hun vinder..

Mit bud på en vinder er helt klart ABC ;0)

Synes Mohammed Ali skulle lige ud til højre.. Jeg er så træt af hvis det endnu engang bliver en døgnflue der vinder.. De kom, de så og de forsvinder igen, alt sammen i det første år....

Lad os nu får nogle ordenlige vinder af X-factor...

Anmeld

23. marts 2009

VB

Der er ikke noget jeg går vildt meget op i, men håber dog at det er ABC, der vinder. Jeg synes der er så meget fokus på individualisterne i vores samfund, så jeg satser på en gruppe, der gør det godt sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.