Hvem vinder x-factor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem tror du der vinder x-factor??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.200 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. marts 2009

malou

Så er vi nået så langt i x-factor at det må være på sin plads at lave en lille afstemning om hvem vi hver især tror løber med sejreren.
Jeg har i et andet indlæg skrevet at jeg bestemt ikke er tilhænger af Muhammed... ABC overraskede mig igår... og Linda har jeg det stadig ikke heeeelt ok med. Min favorit er dsværre røget ud for længe siden.

Men hvd synes I? Hvem vinder dette års X-factor??

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

Honningblomst

malou skriver:

Så er vi nået så langt i x-factor at det må være på sin plads at lave en lille afstemning om hvem vi hver især tror løber med sejreren.
Jeg har i et andet indlæg skrevet at jeg bestemt ikke er tilhænger af Muhammed... ABC overraskede mig igår... og Linda har jeg det stadig ikke heeeelt ok med. Min favorit er dsværre røget ud for længe siden.

Men hvd synes I? Hvem vinder dette års X-factor??

knus malou

Nu er de ingen gifte mænd, så jeg stemmer på Muhammed-griner-

Anmeld

21. marts 2009

malou

Eva skriver:

Nu er de ingen gifte mænd, så jeg stemmer på Muhammed-griner-

smiler... nej for havde du jo nok nuppet ham....smiler haha

Anmeld

21. marts 2009

Honningblomst

malou skriver:

smiler... nej for havde du jo nok nuppet ham....smiler haha

Næ..det er jo faktisk den anden vej rundt, så jeg kan sige nej eller ja...men nok om det.
Synes Linda er virkelig ked....bandet ligegyldigt og Muhammed er som nydansker skide god som vinder og forbillede, for alle..

Anmeld

21. marts 2009

Lillemy60

Jeg har ikke fulgt skide godt med i X-factor - men jeg håber at Linda vinder, når nu Sidsel røg ud

Mohammed kan jeg ikke udstå - og hans stemme er ikke i overgang endnu, ergo det er ikke sikkert at han har en karriere om et år eller to....

Så jeg håber at Linda vinder

Anmeld

21. marts 2009

malou

Eva skriver:

Næ..det er jo faktisk den anden vej rundt, så jeg kan sige nej eller ja...men nok om det.
Synes Linda er virkelig ked....bandet ligegyldigt og Muhammed er som nydansker skide god som vinder og forbillede, for alle..

Ja nok om det!!!

Muhammed kan bare ikke synge... og det er det samme og det samme med ham hver gang..rimlig trættende i længden. Synes også det var cool i starten men ikke mere!! Han er ikke værdig vinder.. så er der ihvertfald noget heelllt galt. (synes jeg..) Forbillede eller ej...

knus malou

Anmeld

21. marts 2009

Honningblomst

malou skriver:

Ja nok om det!!!

Muhammed kan bare ikke synge... og det er det samme og det samme med ham hver gang..rimlig trættende i længden. Synes også det var cool i starten men ikke mere!! Han er ikke værdig vinder.. så er der ihvertfald noget heelllt galt. (synes jeg..) Forbillede eller ej...

knus malou

Altså, jeg tror ikke man skal tage det program så alvorligt....meningen er at underholde og tjene penge på det...
Knus Eva...

Anmeld

21. marts 2009

malou

Eva skriver:

Altså, jeg tror ikke man skal tage det program så alvorligt....meningen er at underholde og tjene penge på det...
Knus Eva...

Hvis han så bare kunne underholde... nå, vi er heldigvis alle forskellige.... så det er fair nok at holde med ham Ali....

knus til dig

Anmeld

21. marts 2009

Honningblomst

malou skriver:

Hvis han så bare kunne underholde... nå, vi er heldigvis alle forskellige.... så det er fair nok at holde med ham Ali....

knus til dig

Jeg holder ikke med nogen, kan bare se en idé i at en lille mørk dreng vinder. Men mon ikke sådanne programmer mest er lavet og set af børn og unge...mine børn elsker det og jeg ser det da med dem når de er hjemme,....ellers springer jeg altså over-smiler

Anmeld

21. marts 2009

Mca<3

Mohammed skal klart vinde ,,, Dejlig dreng ..hvor han bare trykkede den af i fredags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.