Vinker skriver:
jeg kan også så tydeligt mærke på min krop at blir jeg det mindste stresset får jeg det straks værre. og at stå i en butik kan du ikke bare være usynlig. kunderne forventer og forlanger at man er der for dem. jeg kan ikke bare sætte mig eller lægge mig. jeg er på hele tiden..... det kan være stressende og ikke spor sjovt.....
i lørdags skulle vi ha gæster og jeg fik det bare SÅ DÅRLIGT der om morgenen og kastede op hele tiden. Ingen tvivl om at det var fordi jeg stressede over at jeg skulle rydde lidt op og lige gøre badeværelset lidt rent og selv gøres præsentabel..... det gik helt galt for mig....
Arbejder selv som salgsassistent i Føtex, så jeg kender alt til at skulle være PÅ på sit arbejde, og det fungerede bare ik for mig 
Jeg gør præcis det samme! Når jeg skal præstere noget, når jeg skal være på så kommer det hele væltende. Det er upraktisk og bare ik særlig sjovt 
Jeg har så været stress-ramt før så jeg kender til det og hvad der virker. Herhjemme er uplanlagte besøg ikke tilladt hvis jeg ik har 100% overskud. Derudover hjælper min kæreste rigtig meget til og tager over hvis jeg ik kan overskue det. Jeg skal faktisk bare sige til så er han der. Det er enormt rart at det er sådan og jeg ikke behøver føle skyld over han nogle dage laver ALT det huslige. Han plejer at sige: "Du ligger på sofaen og laver baby, så er det mig der laver mad og vasker tøj i dag!" Og for fanden hvor jeg elsker ham for den indstilling 
Jeg er så lige blevet sygemeldt af lægen til jeg skal føde, og igen er det sådan noget der giver så meget ro på i hverdagen. Bare det at jeg ved jeg ik skal forholde mig til at prøve at komme igennem til lægen hver halve eller hele måned for at få forlænget min sygemelding. Derudover starter jeg på et stress håndterings kursus gennem kommunen her på mandag og jeg glæder mig enormt til at få nogle redskaber til at kunne håndtere det hele når lavinen først ruller 
Anmeld