Var igår ved læge for at få en snak med ham fordi jeg i de sidste 4 uger bare har haft det rigtig skidt; har haft kvalme 24 timer i døgnet og kastet op hver morgen og nogle dage på andre tidspunkter. Derudover har jeg selvf været godt træt. Nu var jeg så begyndt at føle mig svimmel og i det hele taget bare helt ved siden af mig selv. Det var begyndt at berører mig meget psykisk. Er slet ikke mig selv for tiden.
Lægen ville give mig nogle piller mod kvalmen - Emperal, men efterfølgende har jeg læst meget om dem og blevet enig med mig selv om at jeg IKKE har lyst til at at tage dem.
Lægen sagde igår til mig at jeg skulle sige til hvis jeg havde brug for at blive sygemeldt i en uge for så ville han gerne hjælpe mig med det, så her til morgen ringede jeg til ham og bad ham sygemelde mig. Sagde til ham at det nok var godt for mig at blive hjemme til jeg skulle til NF-skanning fredag i næste uge eftersom det nok ville give mig lidt mere ro psykisk. Går nemlig og er så bange for der er noget galt.... Han sagde; må jeg få dit cpr nr så laver jeg den sygemelding til dig. Din arbejdsgiver kan først bede om den efter 5 arbejdsdage.
Så ja, går udfra det så betyder at jeg lovligt kan blive hjemme denne uge og næste uge med. Føler mig en smule lettet, mindre stresset trods det at jeg har det skidt.
Nå ja så fandt jeg så ud af at lægen kender til min chef. Han spiller nemlig i samme golfklub som ham, og lægen sagde at han IKKE gad være på hold med ham fordi min chef var typen der KUN tænkte på sig selv. Jeg sagde så; kunne du så forestille dig at ha ham som chef?? Nej, det kunne han faktisk ikke!!! Han spurgte hvorfor jeg overhovedet arbejdede for ham? Jeg sagde at det jo var svært at finde arbejde og man måtte tag hvad man kunne få, men at jeg inderligt håbede at jeg under barslen var heldig at finde noget andet.....
Kram Rikke, 10+1
Anmeld