Jer med morgenkvalme - hele dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Vinker

Jeg vil så sige at banan er NO GO for mig  æv for elsker banan, men får det siiiindsygt dårligt af dem og det er 100 at de kommer op igen! JA sådan er det jo så forskelligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Rebecca55

Jeg havde også konstant kvalme, men fandt ud af med bestemt mad og små spiseri hele dagen, så kunne jeg lige holde til det. For mig hjalp rullerødder, tomat med salt, agurk og masser af sun lolly is og så spistste jeg stort set hele dagen... Har hørt flere være glad for sun lolly is når de døjede med kvalme. Rigtig go bedring og held og lykke med lille spire i maven.

Anmeld

15. februar 2012

LilleLene

christina92 skriver:

Hej Kvinder!

Jeg er lykkelig nygravid, med kvalme det meste af dagen.

Jeg synes det er hårdt, for det hele er stadig så nyt, og føler mig lidt hjælpeløs overfor hvordan jeg gør det bedst og nemmest for mig selv

Hvad gør I? brækker i jer bare, eller gør i noget bestemt for at dulme kvalmen eller hvad dælen gør I?

Jeg har vinterferie nu, så kan jo bare lige som stresse ud herhjemme nu, men problemet melder sig jo i næste uge når jeg skal tilbage i praktik.

Håber i kan hjælpe

jeg fik akupunktur

og så spiste jeg masser af frugt MUMS og sun lolly is

Anmeld

15. februar 2012

morethanperfect

Banan og vindruer hjælper her ..
Så har jeg sea bands på som tager det meste , men ikke det hele .. Desværre ..

Sidste min graviditet havde jeg det sådan her konstant , så frygter lidt det bliver sådan med denne også . :/ 

Anmeld

15. februar 2012

mmh

det har aldrig været så slemt for mig at jeg begyndte at kaste op, men nnår det er rigtig slemt drikker jeg kold Mathilde kakaomælk men det skal så også være Mathilde for får bare mere kvalme af de andre mærker..

Anmeld

20. februar 2012

christina92

Vinker skriver:

Jeg vil så sige at banan er NO GO for mig  æv for elsker banan, men får det siiiindsygt dårligt af dem og det er 100 at de kommer op igen! JA sådan er det jo så forskelligt!

Banan er total no go!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

20. februar 2012

NessaXenia

sø-syge armbånd var GULD værd ! jeg havde konstant kvalme i 15 uger, så da jeg fik tippet fra min svigerinde der arbejder i matas, ærgerde jeg mig gevaldigt over jeg ikke havde købt dem før.

De koster ca 100 kr, men er alle pengene værd.

Ellers er akupunktur også en god ide og det hjalp mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.