Jer med morgenkvalme - hele dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.523 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

christina92

Hej Kvinder!

Jeg er lykkelig nygravid, med kvalme det meste af dagen.

Jeg synes det er hårdt, for det hele er stadig så nyt, og føler mig lidt hjælpeløs overfor hvordan jeg gør det bedst og nemmest for mig selv

Hvad gør I? brækker i jer bare, eller gør i noget bestemt for at dulme kvalmen eller hvad dælen gør I?

Jeg har vinterferie nu, så kan jo bare lige som stresse ud herhjemme nu, men problemet melder sig jo i næste uge når jeg skal tilbage i praktik.

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

L&V

christina92 skriver:

Hej Kvinder!

Jeg synes det er hårdt, for det hele er stadig så nyt, og føler mig lidt hjælpeløs overfor hvordan jeg gør det bedst og nemmest for mig selv

Hvad gør I? brækker i jer bare, eller gør i noget bestemt for at dulme kvalmen eller hvad dælen gør I?

Jeg har vinterferie nu, så kan jo bare lige som stresse ud herhjemme nu, men problemet melder sig jo i næste uge når jeg skal tilbage i praktik.

Håber i kan hjælpe

Jeg havde altid marie kiks og mandler med det ku holde det lidt nede

Anmeld

14. februar 2012

Linsi

jeg lider desværre også rigtig meget af kvalme/opkastning.  jeg har det mest om aftenen. Det hjælper hos mig med et par bidder af en banan

Anmeld

15. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mariekiks er bare guld værd!! Og masser af mælk eller caco! Vh stine

Anmeld

15. februar 2012

KakaoDrik

Primperan-Receptmedicin 

Anmeld

15. februar 2012

Emily2012<3

Mit var så slemt at jeg måtte spise køresyge medicin for at kunne få bare lidt ned og komme gennem dagen. Ellers stod den på opkast hele dagen og gerne omkring 10-15-20 gange om dagen. 

Håber for dig at du finder ud af hvad er bedst for dig.

Anmeld

15. februar 2012

babymus77

Æbler og mandariner hjalp mig ;-) mit blev bedre i uge 14-15 ca:-)) Så der er håb;-))

Anmeld

15. februar 2012

JJH

Jeg fik akupunktur ved lægen. det hjalp mig, men det hjælper ikke alle, jeg syntes det er et forsøg værd.

Anmeld

15. februar 2012

christina92

Tak for alle de gode forslag, jeg vil forsøge mig frem

Anmeld

15. februar 2012

Vinker

christina92 skriver:

Hej Kvinder!

Håber i kan hjælpe

her er der stort set ikke noget der hjælper  Har haft kvalme 24 timer i døgnet i 4 uger. Så skrækkeligt! Nu er det heldigvis som om det er ved at blive liiiidt bedre - Så er det så bare andre gener.....

Er heldigvis lige blevet sygemeldt ugen ud og næste uge med. Håber det kan give min krop lidt ro.

Gode råd til dig (selvom de ikke altid hjalp mig)

- Seaband

- Spis lidt, hele tiden

- bliv ikke for sulten - eller overmæt!

- frisk luft

- motion

- en tur i svømmehallen

- hvile dig

God bedring

Kh Rikke 10+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.