Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih, sikke nogle skønne gaver I har fået! Vil os ha en kæreste, nåh!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nitz - <3 David skriver: Ja meget.. til de priser de har, så skal servicen være iorden :s
Ja meget.. til de priser de har, så skal servicen være iorden :s
Ja for det er jo ikke billigt.. Det syntes jeg ikke...
morethanperfect skriver: Njaa .. Måske var det fordi han selv ville ha den
Njaa .. Måske var det fordi han selv ville ha den
AalborgPigen skriver: Ja for det er jo ikke billigt.. Det syntes jeg ikke...
Nitz - <3 David skriver: Nej det jo lige det.. deres frokost menuer er ok mht. pris.. men ikke når man kommer om aftenen..
Nej det jo lige det.. deres frokost menuer er ok mht. pris.. men ikke når man kommer om aftenen..
Nej en oksemørbrad er det 238 ,- eller sådan ? Jeg tænker bare WHAT ! Og alle de gange vi har været der har jeg sagt af bøffen skal være medium.. Men enten er det en skosål eller så Muuhher den stadig...
Ja jeg brokker mig
AalborgPigen skriver: Nej en oksemørbrad er det 238 ,- eller sådan ? Jeg tænker bare WHAT ! Og alle de gange vi har været der har jeg sagt af bøffen skal være medium.. Men enten er det en skosål eller så Muuhher den stadig... Ja jeg brokker mig
Nitz - <3 David skriver: Jeg ber os altid om medium.. men mine er sku altid helt stegt.. det ku være man sgu be om en rød?
Jeg ber os altid om medium.. men mine er sku altid helt stegt.. det ku være man sgu be om en rød?
Ja det må være tricket (staves)
AalborgPigen skriver: Ja det må være tricket (staves)
Nitz - <3 David skriver: Men ja, så får man sikkert en der ka sige Muuuh..
Men ja, så får man sikkert en der ka sige Muuuh..
Ja tror jeg også
Fik ikke blomster, men hele boxen af Huset På Christianshavn, som jeg længe havde ønsket mig
Billedet er lånt af Moviezoo.dk
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128