Vis mig din Valentines blomster/gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Her er min gave 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

gonefishing

Nitz - <3 David skriver:

Syns lige det kunne være sjovt at se de smukke blomster eller gaver, vi tøser har fået af dem vi elsker

Jeg eeeeelsker blomster.. Kæresten havde trodset sin tålmodighed, og stået i kø i 3 kvarter for at købe denne smukke buket til mig
- Så gør det ik noget at han kommer en hel time senere hjem fra arbejde

Jeg fik denne her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2012

Nitz - <3 David

Flodkilling skriver:

Jeg fik denne her

Hvor er den smuk.. Jeg elsker de sorte Cala´er .. havde selv en i haven i sommers som jeg passede rigtig godt på

Anmeld

15. februar 2012

Muffin_girl

Jeg fik en tur på Jensens Bøfhus.. Men det nåede jeg ikke at tage billede af . jeg var hunde sulten

Anmeld

15. februar 2012

Nitz - <3 David

AalborgPigen skriver:

Jeg fik en tur på Jensens Bøfhus.. Men det nåede jeg ikke at tage billede af . jeg var hunde sulten

Hihih det er heller ikke nemt at tage billeder af hihi

Anmeld

15. februar 2012

Nitz - <3 David

AalborgPigen skriver:

Anmeld

15. februar 2012

Muffin_girl

Nitz - <3 David skriver:

Nej for pokker.. Man fik godt nok sådan en i love you ballon derinde.. Men ingen af os tog den med... Den var sådan fjollet.. Så vi blev lidt pinlige.. Men så da andre der gik ud derfra med den  

Anmeld

15. februar 2012

Nitz - <3 David

AalborgPigen skriver:

Nej for pokker.. Man fik godt nok sådan en i love you ballon derinde.. Men ingen af os tog den med... Den var sådan fjollet.. Så vi blev lidt pinlige.. Men så da andre der gik ud derfra med den  

Hehe sejt.. Sidst jeg var på jensens, var det med min far, stedmor, og alle mine søskende og svigerinde/svoger,.. Da vi skulle der fra spør min søster om ik vi alle sammen må få en ballon.. Og de havde åbenbart ik andet at gi sig til.. så hun fik lige 10 ballon´er med der fra.. Ha ha..

Var der ikke syyygt mange mennesker der inde?

Anmeld

15. februar 2012

Muffin_girl

Nitz - <3 David skriver:

Hehe sejt.. Sidst jeg var på jensens, var det med min far, stedmor, og alle mine søskende og svigerinde/svoger,.. Da vi skulle der fra spør min søster om ik vi alle sammen må få en ballon.. Og de havde åbenbart ik andet at gi sig til.. så hun fik lige 10 ballon´er med der fra.. Ha ha..

Var der ikke syyygt mange mennesker der inde?

hahahh ej det gad jeg godt have set Det lyder sjovt.. Jov det var inde ved C,W,Obels plads inde i aalborg.. Og det er i 3 etager.. Og alle borde var HELT fyldt op ! 

Anmeld

15. februar 2012

Nitz - <3 David

AalborgPigen skriver:

hahahh ej det gad jeg godt have set Det lyder sjovt.. Jov det var inde ved C,W,Obels plads inde i aalborg.. Og det er i 3 etager.. Og alle borde var HELT fyldt op ! 

Ja det kunne jeg godt forestille mig Jeg har prøvet at været der inde på en fredag.. selvom vi havde bestilt bord, så sad vi bare som sild i en tønde.. Puha.. der var trængsel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.