Viktor har vand i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Den kommende far

Fenja09 skriver:

Ja, men tror nu at det er os forældre der er nogle vatnisser, for synes som regel at børnene klare sig super godt og er nogle seje små nogen

man vil altid være bekymret når de små har problemer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Fenja09

Den kommende far skriver:

man vil altid være bekymret når de små har problemer 

Ja, og det ligger altid i en...jeg tror også at jeg bekymrer mig meget mere om ting, som forældre der altid har haft "raske" børn synes er småting. Men sådan er det...

Anmeld

14. februar 2012

Den kommende far

Fenja09 skriver:

Ja, og det ligger altid i en...jeg tror også at jeg bekymrer mig meget mere om ting, som forældre der altid har haft "raske" børn synes er småting. Men sådan er det...

kender det kun alt for godt flyver op ligeså snart Viktor brokker sig det mindste

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

kender det kun alt for godt flyver op ligeså snart Viktor brokker sig det mindste

Ja, her skal Alberte heller ikke hoste meget forkert før jeg bekymrer mig

Anmeld

14. februar 2012

Den kommende far

Fenja09 skriver:

Ja, her skal Alberte heller ikke hoste meget forkert før jeg bekymrer mig

sådan skal det også være hvis ikke forældrene bekymrede sig er der da noget galt.

Anmeld

15. februar 2012

babymus77

Sender jer alle et stort knus;-) Jeg har heldigvis haft to raske børn sådan nogen Lunde.... Men bekymre mig sku stadig... Min søn har astma i perioder, så det har også været øvv..... Når vi i dag ser hvad der foregår i tv rundt i de danske hjem, så er det godt vi bekymre os ;-) Ønsker jer alle så meget lykke og raske børn i fremtiden!!! Kram Anne

Anmeld

15. februar 2012

Den kommende far

babymus77 skriver:

Sender jer alle et stort knus;-) Jeg har heldigvis haft to raske børn sådan nogen Lunde.... Men bekymre mig sku stadig... Min søn har astma i perioder, så det har også været øvv..... Når vi i dag ser hvad der foregår i tv rundt i de danske hjem, så er det godt vi bekymre os ;-) Ønsker jer alle så meget lykke og raske børn i fremtiden!!! Kram Anne

Mange tak for det Jeg har selv haft astma hele mit liv så kender det kun alt for godt.

Anmeld

15. februar 2012

twinboys

Åhhhh tanker til lille Viktor... og uuuhhh jeg får helt tårer i øjnene... Men husk de små unikke for tidligt fødte børn er nogle fightere...

Anmeld

15. februar 2012

Den kommende far

twinboys skriver:

Åhhhh tanker til lille Viktor... og uuuhhh jeg får helt tårer i øjnene... Men husk de små unikke for tidligt fødte børn er nogle fightere...

Det har han allerede bevist 

Anmeld

15. februar 2012

twinboys

Det har han allerede bevist 

Det gør de fortidligt fødte mange gange hele livet igennem... Taler af erfaring...Hilsen en mor til for tidligt fødte drenge der snart bliver 9år

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.