Viktor har vand i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.554 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Den kommende far

Viktor er nu begyndt på vanddrivende medicin for at lette hans vejrtrækning da vandet presser mod lungerne hvilket gør det vanskeligt for ham at trække vejret uden cpap. 

Cpap'en er også begyndt at blive et problem da han får for meget luft i maven og bliver derfor utilpas. 

Har nogle af jer erfaringer med at jeres små guldklumper har haft vand i kroppen?

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

4kløver

Kender ikke til det men et kram skal han da ha lillemand

Anmeld

14. februar 2012

Den kommende far

4kløver skriver:

Kender ikke til det men et kram skal han da ha lillemand

tak for det

Anmeld

14. februar 2012

Lone_mor

Den kommende far skriver:

Viktor er nu begyndt på vanddrivende medicin for at lette hans vejrtrækning da vandet presser mod lungerne hvilket gør det vanskeligt for ham at trække vejret uden cpap. 

Cpap'en er også begyndt at blive et problem da han får for meget luft i maven og bliver derfor utilpas. 

Har nogle af jer erfaringer med at jeres små guldklumper har haft vand i kroppen?

http://babydutten.blogspot.com/

Har ikke forstand på vand i kroppen

men vil lige sende et kram

Anmeld

14. februar 2012

piaeisensee

Ville "ønske" jeg vidste noget om dette, men desværre. Mine ranker går til jer

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

Er det Diural han får? Vores datter får vanddrivende. I første omgang fik hun det fordi hun havde for meget væske ved lungerne ( det er nu væk) og nu får hun det for at lette arbejdet en smule for hendes hjerte.

Så ja, jeg kender lidt til det.

/Fenja

Anmeld

14. februar 2012

Den kommende far

Fenja09 skriver:

Er det Diural han får? Vores datter får vanddrivende. I første omgang fik hun det fordi hun havde for meget væske ved lungerne ( det er nu væk) og nu får hun det for at lette arbejdet en smule for hendes hjerte.

Så ja, jeg kender lidt til det.

/Fenja

må indrømme at jeg ikke ved hvad det hedder Så nævnt får han det for at lette hans vejrtrækning så han kan komme ud af den skide cpap. 

Hvor lang tid skal hun have det?

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

må indrømme at jeg ikke ved hvad det hedder Så nævnt får han det for at lette hans vejrtrækning så han kan komme ud af den skide cpap. 

Hvor lang tid skal hun have det?

Vores datter har også fået cpap da hun lå på intensiv. Vi skal til scanning på Skejby her d. 21 så der får vi nok af vide hvor længe hun fortsat skal have det. Hun har fået det siden hun var 2 måneder og hun er nu 5 1/2 måned. Hun får det kombineret med sin hjertemedicin, som hun skal have mellem 3-6 måneder.

Synes ikke det er det "værste" for Alberte kan nogenlunde sluge det - hun får 0,5 mg 2 x dagligt. Hjertemedicinen er værre for det kan hun slet ikke fordrage - så det er træls at skulle give hende 3x dagligt

Håber væsken forsvinder forholdsvis hurtig hos jeres bette dreng

/Fenja

Anmeld

14. februar 2012

Den kommende far

Fenja09 skriver:

Vores datter har også fået cpap da hun lå på intensiv. Vi skal til scanning på Skejby her d. 21 så der får vi nok af vide hvor længe hun fortsat skal have det. Hun har fået det siden hun var 2 måneder og hun er nu 5 1/2 måned. Hun får det kombineret med sin hjertemedicin, som hun skal have mellem 3-6 måneder.

Synes ikke det er det "værste" for Alberte kan nogenlunde sluge det - hun får 0,5 mg 2 x dagligt. Hjertemedicinen er værre for det kan hun slet ikke fordrage - så det er træls at skulle give hende 3x dagligt

Håber væsken forsvinder forholdsvis hurtig hos jeres bette dreng

/Fenja

nej hvor synd. Håber hun snart kan få lov at slippe.

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

nej hvor synd. Håber hun snart kan få lov at slippe.

Ja, men tror nu at det er os forældre der er nogle vatnisser, for synes som regel at børnene klare sig super godt og er nogle seje små nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.