Kilden indvendigt = liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja se det har du da nu nok ret i he he Åh hvor er det træls. Men æd noget klamt usundt he he det smager altid dejligt

Jeg tvang manden på McD idag.. Jeg SKULLE bare have chili cheese tops for enhver pris hehe... Og det hjalp også på kvalmen

Kompenserede så lidt for det ved at spise en halv honningmelon da vi kom hjem hehe... Men min kvalme var ellers forsvundet, men er de sidste par dage så kommet tilbage for fuld udrykning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

MortilCilas

Jeg havde masser af bobler, de kom ret tidligt, og kort inden jeg mærked det første spark, kunne man mærker boblerne uden på maven også

Anmeld

14. februar 2012

Rosengreen

Jeg vil også beskrive de første spark som kilden, så måske det er det du har mærket 

1. graviditet mærkede jeg først liv i uge 18, her 2. gang mærkede jeg den lille allerede 13+1, og var ikke i tvivl  Så det er jo meget forskelligt hvornår man mærker den lille 

Anmeld

14. februar 2012

JH12

Jeg tror bestemt godt det kunne være baby du kan mærke

Jeg mærket ikke selv så meget, før de rigtige spark begyndte at komme..
Jeg havde nogle enkelte dage med de såkaldte 'bobler' . og hos mig følelses det bare som om det var en lille prut på vej, hvilket det så ikke var

Anmeld

14. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg tvang manden på McD idag.. Jeg SKULLE bare have chili cheese tops for enhver pris hehe... Og det hjalp også på kvalmen

Kompenserede så lidt for det ved at spise en halv honningmelon da vi kom hjem hehe... Men min kvalme var ellers forsvundet, men er de sidste par dage så kommet tilbage for fuld udrykning

He he det er utroligt hva snask kan gøre..

Hvis det er helt skidt så prøv noget akupunktur

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

He he det er utroligt hva snask kan gøre..

Hvis det er helt skidt så prøv noget akupunktur

Så slemt er det ikke.. Kaster ikke op, har kun kvalmen.. Og kan sagtens fungere, det er bare ikke særlig behageligt og vil helst bare ligge hjemme og spise McD mad...

Anmeld

19. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Hvordan føltes det første gang i mærkede liv? Jeg er 15+1 og i torsdags mærkede jeg sådan en slags mild kilden indvendigt på maven sådan lige under og lidt til venstre for navlen. Idag mærkede jeg det igen samme sted, og der har så her den sidste times tid været lidt i den anden side også...

Kan det være baby der kilder eller er det bare indbildning? Nogle der har mærket det som kilden indvendigt istedet for de der bobler som alle snakker om?

i morges lå jeg og puttede lidt ekstre i sengen imens kæresten lavede morgenmad... der mærkede jeg det du beskriver og kom straks i tanke om din tråd...

ligeom om noget kildede på indersiden af maven... det var godt nok en speciel følelse.... kaldte på kæresten men det siger jo sig selv at han ikke kunne mærke det

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

i morges lå jeg og puttede lidt ekstre i sengen imens kæresten lavede morgenmad... der mærkede jeg det du beskriver og kom straks i tanke om din tråd...

ligeom om noget kildede på indersiden af maven... det var godt nok en speciel følelse.... kaldte på kæresten men det siger jo sig selv at han ikke kunne mærke det

Ja det er virkelig en speciel følelse  kan næsten kun være babyrelateret for har aldrig oplevet det før...

Anmeld

19. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Ja det er virkelig en speciel følelse  kan næsten kun være babyrelateret for har aldrig oplevet det før...

nej det har jeg heller aldrig...

Anmeld

19. februar 2012

LR85

Jeg ville desværre sige nej. Din livmoder går slet ikke så højt op på det tidspunkt, så det ville desværre ikke være muligt. Måske hvis det var længere nede under maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.