Kilden indvendigt = liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.069 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvordan føltes det første gang i mærkede liv? Jeg er 15+1 og i torsdags mærkede jeg sådan en slags mild kilden indvendigt på maven sådan lige under og lidt til venstre for navlen. Idag mærkede jeg det igen samme sted, og der har så her den sidste times tid været lidt i den anden side også...

Kan det være baby der kilder eller er det bare indbildning? Nogle der har mærket det som kilden indvendigt istedet for de der bobler som alle snakker om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Kay

det var da et godt spørgsmål... det kunne jeg da også godt tænke mig at vide

Anmeld

14. februar 2012

Rebecca55

Nej desværre... Jeg havde følelsen af små fisk der slog lidt med halen mod maveskindet og som du også skriver som bobler.

Anmeld

14. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hvordan føltes det første gang i mærkede liv? Jeg er 15+1 og i torsdags mærkede jeg sådan en slags mild kilden indvendigt på maven sådan lige under og lidt til venstre for navlen. Idag mærkede jeg det igen samme sted, og der har så her den sidste times tid været lidt i den anden side også...

Kan det være baby der kilder eller er det bare indbildning? Nogle der har mærket det som kilden indvendigt istedet for de der bobler som alle snakker om?

Jeg syntes det mærkedes som en nerve der sad i klemme (du ved der hvor det hopper frem og tilbage) 

Jeg mærkede først boblerne ret sent i graviditeten - og Isabella gav sit første spark 17+4 

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Hmm det er måske meget forskelligt hvordan man mærker det... Fiskehaler, bobler, nerver, kilden hehe...

Anmeld

14. februar 2012

Mother-love

Jeg mærkede kilden omkring samme tidspunkt som du nævner men var ikke klar over om det var indvildning eller hvad det var. Men da jeg var 16+5 mærkede jeg tydelig spark uden på maven. Og jeg fik ikke de der bobler før jeg var meget længere henne i min graviditet. Så det kan sagtens være betteski du kan mærke

Anmeld

14. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg syntes det var lidt som knurren i maven bare en mild form

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg mærkede kilden omkring samme tidspunkt som du nævner men var ikke klar over om det var indvildning eller hvad det var. Men da jeg var 16+5 mærkede jeg tydelig spark uden på maven. Og jeg fik ikke de der bobler før jeg var meget længere henne i min graviditet. Så det kan sagtens være betteski du kan mærke

Uh det håber jeg... Vælger at tro det er baby

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg syntes det var lidt som knurren i maven bare en mild form

Hehe det har jeg også en masse af, men tror bare det ER knurren og ikke baby hehe.. Er jo sulten det meste af tiden selvom jeg ikke rigtig kan få noget videre ned...

Anmeld

14. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Hehe det har jeg også en masse af, men tror bare det ER knurren og ikke baby hehe.. Er jo sulten det meste af tiden selvom jeg ikke rigtig kan få noget videre ned...

Ja se det har du da nu nok ret i he he Åh hvor er det træls. Men æd noget klamt usundt he he det smager altid dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.