Jeg forstår det ikke - der er noget som ikke passer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Nu bliver jeg nød til at sprøger om jeres hjælp.

28-12 fik jeg mens og stoppede den 3-1 ca. Det underlige er så, at jeg ikke haft min mens siden  Jeg har taget en graviditetstest i mandags i sidste uge, og var til lægen tirsdag. De var negativ. Og idag har jeg lavet en ny, som også var negativ  Hvis jeg ikke er gravid kan min mens ikke bare komme, så jeg kan komme videre. Jeg venter og venter, og der sker bare ikke noget.

Er der nogen som har prøvet det sammen, eller kan sige mig hvorfor min mens ikke er kommet, når mine graviditetstest viser negativ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Der er nogle kvinder, der danner HCG meget sent, og de kan derfor ikke teste postitivt, før de er en del længere henne end "normalt". Det kunne evt være grunden til din udeblivende mens og negative test.

Din cyklus kan også bare springe en mens over - det har jeg selv prøvet et par gange, hvor mens så kommer normalt næste måned.

du snart står med en positiv test, hvis det er det, du ønsker 

Anmeld

14. februar 2012

IngenKoPåIsen

Jeg kunne først teste positivt da jeg var 8+..... Held og lykke! 

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Jeg kunne først teste positivt da jeg var 8+..... Held og lykke! 

Hold da op det var sent. Håber at der snart sker noget her. For synes det lang tid at gå og vente

Hvis jeg er - hvor lang kan jeg se være henne?

Anmeld

14. februar 2012

mc90

Anonym skriver:

Hej piger.

28-12 fik jeg mens og stoppede den 3-1 ca. Det underlige er så, at jeg ikke haft min mens siden  Jeg har taget en graviditetstest i mandags i sidste uge, og var til lægen tirsdag. De var negativ. Og idag har jeg lavet en ny, som også var negativ  Hvis jeg ikke er gravid kan min mens ikke bare komme, så jeg kan komme videre. Jeg venter og venter, og der sker bare ikke noget.

Er der nogen som har prøvet det sammen, eller kan sige mig hvorfor min mens ikke er kommet, når mine graviditetstest viser negativ?

er i samme båd som dig.. det er ret så fustrerende :-(

Håber på den snart viser positivt, hvis det er det i ønsker

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

mc90 skriver:

er i samme båd som dig.. det er ret så fustrerende :-(

Håber på den snart viser positivt, hvis det er det i ønsker

Det er det. For man går bare og venter og venter.

Håber der snart sker noget hos dig

Anmeld

14. februar 2012

IngenKoPåIsen

Anonym skriver:

Hold da op det var sent. Håber at der snart sker noget her. For synes det lang tid at gå og vente

Hvis jeg er - hvor lang kan jeg se være henne?

Uuuuh det er jeg ikke lige så stærk i.. Men prøv at google "terminsberegner", så kommer der nok noget frem, hvor du kan skrive dine menstruationsoplysninger, og så regner den det ud for dig

Anmeld

15. februar 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Hej piger.

hejsa anonym..

Ja jeg har også prøvet det.. mens udblev bare i 3 måneder. jeg har så lige haft den nu, så nu håber jeg den kommer reglmæssigt eller selvfølgelig de to streger..

Min læge vidste ikke hvorfor, og ville ikke gøre noget.. så hvorfor ved jeg desværre ikke.. håber frk rød snart kommer forbi dig, så i kan prøve igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.