neutral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2009

Janep

Trold skriver:

Nej men der skal heller ikke meget til... Jeg bruger en kaffeske til at dossere med, og der bruger jeg 2 skefulder...

ok.. nu ved jeg ikk hvor stor en kaffeske er da jeg ikk drikker kaffe

Men jeg brugeren sæbeske og der bruger jeg en halv skefuld..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

Lillemy60

Janep skriver:

Det kan sagtens være sæben du ikke tåler.. Så prøv det med at vaske sæbeskuffen godt og kør en vask uden tøj og sæbe i. Og så prøv at vaske en gang til med tøj og sæbe i. Hvis det er det samme igen, så er det nok Neutral du ikke tåler, og så kan jeg trøste dig med at du bestemt ikke er den eneste. Kender rigtig mange der ikke tåler Neutral

Anmeld

21. marts 2009

Janep

mari skriver:

Det kan sagtens være sæben du ikke tåler.. Så prøv det med at vaske sæbeskuffen godt og kør en vask uden tøj og sæbe i. Og så prøv at vaske en gang til med tøj og sæbe i. Hvis det er det samme igen, så er det nok Neutral du ikke tåler, og så kan jeg trøste dig med at du bestemt ikke er den eneste. Kender rigtig mange der ikke tåler Neutral

okay tak for hjælpen

ih hvor træls.. neutral burde alle da kunne tåle

Anmeld

21. marts 2009

Lillemy60

Janep skriver:

okay tak for hjælpen

Hvorfor? Fordi de er dekladeret i samarbejde med Astma og Allergiforbundet? Nej... Neutral har betalt mange penge til Astma og Allergiforbundet for at få lov til at bære mærket. Det gør selvfølgelig at de skal overholde nogle bestemte ting, men desværre ikke alle de ting der gør at alle burde kunne tåle den.
Til gengæld har jeg endnu ikke hørt nogen der ikke kan tåle Änglemark. Det er den mest rene sæbe du kan finde tror jeg. Den kan jeg uden problemer tåle, hvor jeg af neutral bliver ildrød over hele kroppen

Anmeld

21. marts 2009

Janep

mari skriver:

Hvorfor? Fordi de er dekladeret i samarbejde med Astma og Allergiforbundet? Nej... Neutral har betalt mange penge til Astma og Allergiforbundet for at få lov til at bære mærket. Det gør selvfølgelig at de skal overholde nogle bestemte ting, men desværre ikke alle de ting der gør at alle burde kunne tåle den.
Til gengæld har jeg endnu ikke hørt nogen der ikke kan tåle Änglemark. Det er den mest rene sæbe du kan finde tror jeg. Den kan jeg uden problemer tåle, hvor jeg af neutral bliver ildrød over hele kroppen

ok tak ska du ha.. kan være jeg ska prøve det så hvis det andet ikke virker. Men ihvertfald mange tak du har været til stor hjælp

Anmeld

21. marts 2009

Mormilla

Min søn kan ikke tåle deres vådsevietter, så det kan man vel godt...

Anmeld

21. marts 2009

Plysbjørnen

Janep skriver:

de er ca samme størrelse som en ske fra modermælkserstatning, måske lidt større...

Anmeld

21. marts 2009

Janep

Trold skriver:

de er ca samme størrelse som en ske fra modermælkserstatning, måske lidt større...

ok så er det nogenlunde det samme jeg buger

Anmeld

21. marts 2009

Plysbjørnen

21. marts 2009

Katjaro

Janep skriver:

okay tak for hjælpen

Der findes masser andre parfumefri vaskepulvere. Jeg ville prøve et andet mærke og se om det fortsætter.

Hilsen Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.