neutral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. marts 2009

Janep

kan man være overfølson over for det?

vi skiftede for noget tid sidn til noget sæbe jeg ikke kunne tåle og så skiftede vi til neutral fordi vi har brugt før og det kan man jo ikke være overfølsom for. Eller kan man??

det klør over hele min krop og jég er ved at blive sinsyg. Kan det være sæben den er galt med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

Diana...

Hvis din vaskemaskine ikke har fået vasket sæben rigtig ud kan det sagtens være det. det har jeg selv prøvet før.

Anmeld

21. marts 2009

Janep

Diana/Claus skriver:

Hvis din vaskemaskine ikke har fået vasket sæben rigtig ud kan det sagtens være det. det har jeg selv prøvet før.

ok. kan man gøre noget ved det? udover at købe ny vaskemaskine og skifte sæbe?

Anmeld

21. marts 2009

Lillemy60

Jeg kan ikke tåle neutral - jeg oplever præcis det samme som du skriver, det klør og klør og klør og jeg bliver ildrød, ind i mellem får jeg nældefeber hvis noget tøj jeg rører er vasket i neutral.

Det eneste jeg kan tåle er änglemark og vaskenødder.

Jeg har desværre hørt om RIGTIG mange der ikke tåler neutral. Og husk på at bare fordi de er dekladeret i samarbejde med Astma og allergiforbundet, er det ikke lig med at de ikke kan indeholde allergifremkaldende stoffer Produkter der bærer mærket skal selvfølgelig overholde nogle bestemte regler, men de er ikke uddybet nok ... og produkter der bærer mærket betaler Astma og Allergiforbundet mange penge for at have mærkatet på sig

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Vaske tøjet igen det gjorde jeg, for vores var ny så der burde ikke være noget galt med den, men det kan jo os lave fejl som os griner men os hvis man får proppet for meget tøj i så det ikke altid den lige får skyllet det ordentligt igennem.

Andet ved jeg ikke lige hvad det kunne være.

Knus

Anmeld

21. marts 2009

Lillemy60

Janep skriver:

ok. kan man gøre noget ved det? udover at købe ny vaskemaskine og skifte sæbe?

Du behøver ikke købe ny vaskemaskine, men du skal rense sæbeskuffen, tage den ud og skylde den godt igennem så alle rester fjernes. Og derefter køre en 90 graders vask for at tømme maskinen - selvfølgelig uden tøj.

Anmeld

21. marts 2009

Janep

mari skriver:

Du behøver ikke købe ny vaskemaskine, men du skal rense sæbeskuffen, tage den ud og skylde den godt igennem så alle rester fjernes. Og derefter køre en 90 graders vask for at tømme maskinen - selvfølgelig uden tøj.

ok mange tak det vil jeg prøve med det samme

Håber det virker

Anmeld

21. marts 2009

Plysbjørnen

Janep skriver:

kan man være overfølson over for det?

vi skiftede for noget tid sidn til noget sæbe jeg ikke kunne tåle og så skiftede vi til neutral fordi vi har brugt før og det kan man jo ikke være overfølsom for. Eller kan man??

det klør over hele min krop og jég er ved at blive sinsyg. Kan det være sæben den er galt med ?

evt. bruge lidt mindre sæbe...

Anmeld

21. marts 2009

Janep

Trold skriver:

evt. bruge lidt mindre sæbe...

sys i forvejen ikke jeg bruger så meget

Anmeld

21. marts 2009

Plysbjørnen

Janep skriver:

sys i forvejen ikke jeg bruger så meget

Nej men der skal heller ikke meget til... Jeg bruger en kaffeske til at dossere med, og der bruger jeg 2 skefulder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.