Det var dejligt! Kunne det også være, at han skal indstille sig til at være far? Det lyder, som om noget typisk fra mænd (for de har det svært at udtrykke følelser). Måske er han en, som har forstille sig, at man kan få et barn, men man kan forsætte med livet som før, et barn som kan være for sig selv i mange timer og som ikke kraver særligt meget. Det bliver måske, når de bliver teenagers hahahahaha

Det kunne være, at det er blivet lidt for stor for ham, at have en nyfødt derhjemme og situationen ændrer sig ikke lige nu med det samme, for de der måneder er mega-hård. Babier har brug for mor 24h. Kan det være, at han har savnet dig, for han havde aldrig vidst, at en baby "suger" så meget af mor? Måske kan du finde lidt information om at blive far og givet det til ham. Måske kan i dele nogle ting, men måske kan han også bruge noget tid med babien. Du vil ALTID være der for ham, men lige nu er der en baby som søger kontakt hele tiden, mest fra mor. Jeg tror, at I elsker hinanden rigtigt meget, men I skal arbejde lidt på at have gået fra 2 til 3 nu... Jeg håber, at det giver mening. Nyd din barsel, for det bliver ikke nemmere, når man starter på arbejde. Aflevere og hente hver dag, skynde sig med maden, putte tid, mega træt efter lidt søvn og en heftig dag på arbejde... Jeg håber, at I bliver en rigtig lykkelig familie!!!
Anmeld