Nu har jeg læst om to par her på baby, der er ved at gå fra hinanden. Man skulle tro der er sæson for den slags.
Min kæreste har i går meddelt mig at han ikke har samme følelser for mig mere. Han synes vi er mere venner. Jeg har de sidste 14 dage prøvet at behage ham og gøre xtra ud af mig selv. Går hjemme på barsel, så har nok hængt lidt den sidste tid

.
Min selvtillid har heller ikke været den højeste, da jeg føler mig fed ovenpå fødslen...
Vi skal giftes til sommer - ? er om det er relevant... jeg vil ikke gå op af gulvet for at redde et forhold, men fordi jeg ved vi skal være sammen til vi bliver gamle og grå.
Jeg har nu tudet øjnene ud og kan snart ikke se ud af dem...
For det ikke skal være løgn, så har han fået en veninde - en der arbejder på den byggeplads, hvor han går. Han har flere gange sagt at de ikke har noget kørende og at hun lige er flyttet sammen med sin kæreste. Jeg bliver bare SÅ jaloux - spec. når han fortæller at de har diskuteret vores forhold.
Hatten af for enlige mødre - Jeg kan bare ikke overskue hvis det sker mig. Vi er jo i gang med at skabe et liv sammen med vores søn og jeg kab slet ikke bære hvis det går i stykker. Hvorfor kan man ikke tvinge folk til at elske en?
Jeg ved ikke om jeg skal køre væk indtil i morgen så han kan tænke over tingene. Han sover stadig og jeg gruer for det nr han vågner. Hvordan skal jeg reagere og agere... det bliver lidt underligt.
Kom endelig med tanker om hvad I havde gjort...
Knus tudemarie...
Anmeld